Meneer Euro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Lijkt me dat ik nu ben. Naja, ik kan er geen één bedenken, iemand anders mag een vraag bedenken! Reageren
TimERZ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Lijkt me dat ik nu ben. Naja, ik kan er geen één bedenken, iemand anders mag een vraag bedenken! IK zal die zware taak wel op mij nemen :lol: vertrouw mij mr euro! goed wat staat er van beneden naar boven op het vc doosje tip: doe het zo:1ste rij links: 1ste rij midden 1ste rij rechts enz... oja je moet natuurlijk de legale versie met doosje hebben! EDIT: ik wacht... :lol: Bewerkt: 17 juli 2005 door *gta*gta*gta* Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 eerste rij links vanboven naar beneden: een politie heli, een dame met een cocktail, ricardo diaz, de squalo. middelste rij vanboven naar beneden: man met een roze zonnenbril voor het elswanco casa, 2 exploderende auto's. eerste rij rechts vanboven naar beneden: een pcj600, een infernus en als laatste lance vance. ps hier is een screen. Reageren
TimERZ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 eerste rij links vanboven naar beneden: een politie heli, een dame met een cocktail,ricardo diaz, de squalo. middelste rij vanboven naar beneden: man met een roze zonnenbril voor het elswanco casa, 2 exploderende auto's. eerste rij rechts vanboven naar beneden: een pcj600, een infernus en als laatste lance vance. ps hier is een screen. hmm... ok maareuh het is een cheetah en geen infernus! maar goed jij mag Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) ok hier is ie: Wat is het allerbelangrijkste in vice city????? tip kijk in het boekje, en denk aan pastoor richards. :lol: :lol: :lol: :lol: btw als je goed kijkt zie je dat het een infernus is. Bewerkt: 17 juli 2005 door starwars cat Reageren
vice cityr Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ok hier is ie: Wat is het allerbelangrijkste in vice city????? tip kijk in het boekje, en denk aan pastoor richards. :lol: :lol: :lol: :lol: btw als je goed kijkt zie je dat het een infernus is. goverment and politics econonmy religion population and people Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Je zit in de richting die ik bedoel maar wat is het ALLER belangrijkste in vice city? B) Reageren
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Miljoenairs? Rijke lui? Makers van films (hoe hete dat nou)? Drugs? Mooie auto's en meiden? Bewerkt: 17 juli 2005 door need my speed Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Money voor je echte baas. Reageren
Gino Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) srry niet gezien dat het antwoord al was genoemt :o Bewerkt: 17 juli 2005 door Only_Gino Reageren
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 srry niet gezien dat het antwoord al was genoemt :o Waar heb jij het over? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Money is god in Vice City B) KIJK dat is nou HelemaalGOED jij mag Reageren
DeRCT Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Money is god in Vice City B) KIJK dat is nou HelemaalGOED jij mag komt rechtstreeks uit de manual.. ik zal zo ff een vraag posten.. edit: wat kan op de PS2 niet met een motor, maar op de PC versie wel? Bewerkt: 17 juli 2005 door DeRCT Reageren
TimERZ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Money is god in Vice City B) KIJK dat is nou HelemaalGOED jij mag komt rechtstreeks uit de manual.. ik zal zo ff een vraag posten.. edit: wat kan op de PS2 niet met een motor, maar op de PC versie wel? hmmmm...ik denk op je achterwiel rijden? heb geen ps2! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.