Grove4L Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja, jullie hebben allebei gelijk, maar ik heb de vraag nu aan Hanneswasco gegeven... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Hoe groot is het bestand 'gta-vc.exe'? Hieronder: Juist! Bewerkt: 23 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Siempie Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) 3.91 MB of 4008 kB. Edit: Dan is hier mijn vraag: “He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota, ‘till one day, all Hell broke loose...” Wat hoort er op de puntjes van de volgende zin te staan? Deze zin komt uit een reclame op Vrock na het liedje .... . Bewerkt: 26 november 2007 door Siempie Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Geweldige reclame is dat, na Liberty City Survivor de leukste vind ik Ik ken hem wel redelijk uit mijn hoofd, maar om zeker te zijn heb ik het toch ook even opgezocht. A.Exploder-Evacuator Part 2-------------------------------------- Narrator: He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota. Till one day all hell broke loose. Male: Tim we need you. Tim: I'm a man of peace, I'm done killing. I wanna raise a family. Man: That's just it Tim, They've got your family. Tim: Noooo! Narrator: Jack Howitzer is Tim in Exploder. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one mans quest for peace. Tim: Hoochi vet is that you? Hoochi: Tim I know you come, just like old days we kill everybody. Male: Tim they've got your wive! Tim: But I'm not married! Male: You are now to America. Narrator: He went in to save his country, but found his family and lost his friend. (Shot) Tim: Hoochi!!!! Hoochi: Tim don't leave me, you tought me baseball Tim, and how to laugh. Tim: Nooo, he would have been a fine American. I'll cry when I'm done killing! Narrator: Get your self a body bag, strap your self in, start making friends the American way! Exploder: Evacuator Part 2. Rated PG may include patriotic garbage. Dit is dus de bron. De zin is dus: Tim we need you. ------------- Aangezien ik zeker weet dat het goed is komt hier meteen de volgende vraag. Deze vraag is wat moeilijker dan de vorige, ik heb het zelf gevonden en dit nog nergens op internet kunnen vinden, dit is dus niet een opzoek vraag Hoe kan je een auto laten zweven? De auto moet dus in de lucht zweven, voor zolang als je wilt. Als je op de auto schiet valt hij op de grond.. Succes allemaal vraag me af of iemand het weet, ik hoop het wel Edit: Met de cheat: Auto's kunnen zweven COME FLY WITH ME ? Nee, het antwoord is (uiteraard) compleet zonder cheats of modificaties. Het zweven waar ik op doel beweegt ook niet, maar is op een vaste positie boven de grond en als je erop schiet valt de auto.. Bewerkt: 27 november 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Grove4L Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Met de cheat: Auto's kunnen zweven COME FLY WITH ME ? Bewerkt: 27 november 2007 door Grove4L Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Dit is in LCS zo, en die heeft dezelfde engine als VC, dus hier is mijn gok: Door er midden in een sprong met de auto uit te springen misschien. Dan vlieg jij eruit en blijft de auto zweven. ALs je erop schiet flikkert ie op de grond. Ik weet niet of dit in VC ook zo is. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Dacht ik dat een beetje een moeilijke vraag bedacht had... () In Vice City is het zo dat je een halve draai moet maken, en dat dan de bestuurder op de plaats zit van de grond af. Dus niet op de lege plaats naar de grond toe, want dan springt hij gewoon uit de auto. De volgende vraag is dus voor jou MartyCeha Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Wat verandert er de hele tijd aan sommige savehuizen? Best een makkelijke. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Er spawnen wapens bij de Hyman Condo, Vercetti Mansion, Ocean Vieuw Hotel, naarmate je HP's verzameld. Ook komt er een kapotte HP te liggen in het Ocean Vieuw Hotel, wanneer je alle HP's verzameld hebt. Een poster van Candy suxxx komt er te liggen wanneer je de Film Studios hebt uitgespeeld. Ook komt er een 'Shooter of the month'-troffe te liggen wanneer je de Rifle Range hebt gehaald. Nadat je The Job hebt uitgespeeld ligt de buit er, en er komt ook een kogelvrije vest te liggen, maar van wanneer dat er komt, weet ik niet. Ook liggen er wat Boomshine tonnen van Phil Cassidy. In het Vercetti Estate zie je foto's van Candy Suxxx liggen (na de missie 'Martha's Mug Shot'). Ook hier liggen wat Boomshine tonnen van Phil. De foto's van Diaz zijn beklad en pizzadozen en vuilniszakken liggen in alle hoeken en kanten. Een verpakking van een RC Goblin komt er nadat je Demolition man hebt uigespeeld. Wat winkeltasjes (GASH) komen er ook te staan, en ook 3 trofees na de Hotring, Bloodring en dat met die Sanchez. Er komen na enkele missie's wapens, kleren pick-ups en Body Armor te liggen. Ook Bodygards na de 100%. En na eventjes op WikiGTA te kijken zag ik dit. Ernaast liggen de kleurenversies van de foto's op je bureau, en één ervan is groot afgedrukt en aan de muur gehangen. Maar ik zou niet weten wat dit is. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik vind het goed Ik wilde eigenlijk alleen maar horen 'er komen spullen bij' Maar zo uitgebreid is het ook goed hoor Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Pff al die moeite voor niets. Waar kan je voor 1$ 25, Blisterax kopen? Reageren
DonLeone Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Geweldige reclame is dat, na Liberty City Survivor de leukste vind ik Ik ken hem wel redelijk uit mijn hoofd, maar om zeker te zijn heb ik het toch ook even opgezocht. A.Exploder-Evacuator Part 2-------------------------------------- Narrator: He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota. Till one day all hell broke loose. Male: Tim we need you. Tim: I'm a man of peace, I'm done killing. I wanna raise a family. Man: That's just it Tim, They've got your family. Tim: Noooo! Narrator: Jack Howitzer is Tim in Exploder. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one mans quest for peace. Tim: Hoochi vet is that you? Hoochi: Tim I know you come, just like old days we kill everybody. Male: Tim they've got your wive! Tim: But I'm not married! Male: You are now to America. Narrator: He went in to save his country, but found his family and lost his friend. (Shot) Tim: Hoochi!!!! Hoochi: Tim don't leave me, you tought me baseball Tim, and how to laugh. Tim: Nooo, he would have been a fine American. I'll cry when I'm done killing! Narrator: Get your self a body bag, strap your self in, start making friends the American way! Exploder: Evacuator Part 2. Rated PG may include patriotic garbage. Dit is dus de bron. De zin is dus: Tim we need you. ------------- Aangezien ik zeker weet dat het goed is komt hier meteen de volgende vraag. Deze vraag is wat moeilijker dan de vorige, ik heb het zelf gevonden en dit nog nergens op internet kunnen vinden, dit is dus niet een opzoek vraag Hoe kan je een auto laten zweven? De auto moet dus in de lucht zweven, voor zolang als je wilt. Als je op de auto schiet valt hij op de grond.. Succes allemaal vraag me af of iemand het weet, ik hoop het wel Edit: Met de cheat: Auto's kunnen zweven COME FLY WITH ME ? Nee, het antwoord is (uiteraard) compleet zonder cheats of modificaties. Het zweven waar ik op doel beweegt ook niet, maar is op een vaste positie boven de grond en als je erop schiet valt de auto.. Eigenlijk is het antwoord helemaal niet goed. Siempie vroeg na welk liedje die reclame kwam, niet wat er verder in de reclame wordt gezegd. Je hebt de vraag verkeerd gelezen/begrepen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Geweldige reclame is dat, na Liberty City Survivor de leukste vind ik Ik ken hem wel redelijk uit mijn hoofd, maar om zeker te zijn heb ik het toch ook even opgezocht. A.Exploder-Evacuator Part 2-------------------------------------- Narrator: He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota. Till one day all hell broke loose. Male: Tim we need you. Tim: I'm a man of peace, I'm done killing. I wanna raise a family. Man: That's just it Tim, They've got your family. Tim: Noooo! Narrator: Jack Howitzer is Tim in Exploder. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one mans quest for peace. Tim: Hoochi vet is that you? Hoochi: Tim I know you come, just like old days we kill everybody. Male: Tim they've got your wive! Tim: But I'm not married! Male: You are now to America. Narrator: He went in to save his country, but found his family and lost his friend. (Shot) Tim: Hoochi!!!! Hoochi: Tim don't leave me, you tought me baseball Tim, and how to laugh. Tim: Nooo, he would have been a fine American. I'll cry when I'm done killing! Narrator: Get your self a body bag, strap your self in, start making friends the American way! Exploder: Evacuator Part 2. Rated PG may include patriotic garbage. Dit is dus de bron. De zin is dus: Tim we need you. ------------- Aangezien ik zeker weet dat het goed is komt hier meteen de volgende vraag. Deze vraag is wat moeilijker dan de vorige, ik heb het zelf gevonden en dit nog nergens op internet kunnen vinden, dit is dus niet een opzoek vraag Hoe kan je een auto laten zweven? De auto moet dus in de lucht zweven, voor zolang als je wilt. Als je op de auto schiet valt hij op de grond.. Succes allemaal vraag me af of iemand het weet, ik hoop het wel Edit: Met de cheat: Auto's kunnen zweven COME FLY WITH ME ? Nee, het antwoord is (uiteraard) compleet zonder cheats of modificaties. Het zweven waar ik op doel beweegt ook niet, maar is op een vaste positie boven de grond en als je erop schiet valt de auto.. Eigenlijk is het antwoord helemaal niet goed. Siempie vroeg na welk liedje die reclame kwam, niet wat er verder in de reclame wordt gezegd. Je hebt de vraag verkeerd gelezen/begrepen. Neen hoor. Lees jij maar eens goed. 3.91 MB of 4008 kB.Edit: Dan is hier mijn vraag: “He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota, ‘till one day, all Hell broke loose...” Wat hoort er op de puntjes van de volgende zin te staan? Deze zin komt uit een reclame op Vrock na het liedje .... . Maar ja, terug naar mijn vraag: Waar kan je voor 1$ 25, Blisterax kopen? Edit: Ah ok, nu snap ik het. ^^ Bewerkt: 30 november 2007 door Hanneswasco Reageren
Siempie Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Eigenlijk is het antwoord helemaal niet goed. Siempie vroeg na welk liedje die reclame kwam, niet wat er verder in de reclame wordt gezegd. Je hebt de vraag verkeerd gelezen/begrepen. Inderdaad, maar z'n antwoord was zo mooi dat ik 'm toch maar goed reken xD Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 3.91 MB of 4008 kB.Edit: Dan is hier mijn vraag: “He was a man of peace, living on a quiet farm in North Dakota, ‘till one day, all Hell broke loose...” Wat hoort er op de puntjes van de volgende zin te staan? Deze zin komt uit een reclame op Vrock na het liedje .... . Hij vraagt dus na welk nummer deze reclame komt, niet hoe de rest van de reclame klinkt. Hij zegt: "maak de volgende zin af," en niet: "maak de reclame hierboven af." De verwarring is waarschijnlijk ontstaan door die puntjes, maar goed. Ga maar gewoon door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.