Baffie Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Laten we deze discussie anders even ergens anders doorgaan en verdergaan met de vraag: Waar kan je voor $1,25 Blisterax kopen? Reageren
Basssss Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Waar kan je voor $1,25 Blisterax kopen? Ehhhhmmm... wat is een Blisterax..? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Dat is ook een onderdeel van de vraag. Als ie zou zeggen wat het was zou de vraag te makkelijk zijn. Maar ik gok op een van de apotheken Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Dat is ook een onderdeel van de vraag. Als ie zou zeggen wat het was zou de vraag te makkelijk zijn.Maar ik gok op een van de apotheken Dat is ook een goede gok, dit kon je vinden in de apotheek van Little Haïti. Maar het kan ook zijn dat ze in andere apotheken te vinden zijn. Volgende voor jou Marty! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dat had ik niet verwacht Oei, even een vraag verzinnen... Welk personage: -heeft witte kleding -wordt vermoord door Tommy Vercetti -heeft iets te maken met restaurants -moet allerlei moeilijke klusjes opknappen, maar doet er uiteindelijk geen een? EDIT: Doe dit zonder op WikiGTA te kijken ofzo, dan is het het leukste Het gaat dus om parate kennis Bewerkt: 1 december 2007 door MartyCeha Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dat had ik niet verwacht Oei, even een vraag verzinnen... Welk personage: -heeft witte kleding -wordt vermoord door Tommy Vercetti -heeft iets te maken met restaurants -moet allerlei moeilijke klusjes opknappen, maar doet er uiteindelijk geen een? EDIT: Doe dit zonder op WikiGTA te kijken ofzo, dan is het het leukste Het gaat dus om parate kennis Op het eerste zicht lijkt me dit Lance Vance? Oh ja, de kok die je moet vermoorden bij één van de eerste missies. Leo! Bewerkt: 1 december 2007 door Hanneswasco Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Dat had ik niet verwacht Oei, even een vraag verzinnen... Welk personage: -heeft witte kleding -wordt vermoord door Tommy Vercetti -heeft iets te maken met restaurants -moet allerlei moeilijke klusjes opknappen, maar doet er uiteindelijk geen een? EDIT: Doe dit zonder op WikiGTA te kijken ofzo, dan is het het leukste Het gaat dus om parate kennis Ik denk Lance Vance? EDIT:2 seconden Bewerkt: 1 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik dacht dat ik een super makkelijke had Maar HerrieM heeft hem goed Volgende voor HerrieM Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Waar vind je de tekst: Only the monster she made could satisfy her strange desires Als bonus mag je natuurlijk ook melden waar het een verwijzing naar is. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Waar vind je de tekst: Only the monster she made could satisfy her strange desiresAls bonus mag je natuurlijk ook melden waar het een verwijzing naar is. Eigenlijk was Hanneswasco eerder in deze post. Hij had die bewerkt met het goede antwoord, en dat heeft hij gedaan vóór de post van HerrieM... Enfin, jij doelt ongetwijfeld hierop: Aangezien dat ding bij de Filmstudio's is, denk ik dat het een verwijzing is naar een film. Mag ik nu die bonus Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Je hebt het juist JTV, al krijg je de bonus niet, want dan had je precieser moeten zijn. Het is namelijk een filmposter van een B-film uit 1971: Lady Fankenstein Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 In de buurt van welk café kan je onbeperkt geld verdienen vanaf het begin van de game, zonder dat je problemen krijgt met wetsdienaars? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.