HerrieM Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Aangezien Jow Tommy Verceti aangegeven heeft te zijn vertrokken van het forum is er nu een vrije vraag. Het eerste lid dat een goede vraag weet, mag die plaatsen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Noem alle voertuigen met een ingebouwd geweer/kanon. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Rhino Hunter Police Maverick (Kan je zelf niet mee schieten) Predator Sea Sparrow Bewerkt: 12 december 2007 door Donald F. Duck Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Wat krijg je (wat je niet leuk vindt) als je een Dodo (dat unsolid vliegtuigje) afknalt met een raket? Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Wat krijg je (wat je niet leuk vindt) als je een Dodo (dat unsolid vliegtuigje) afknalt met een raket? Een explosie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Een super grote explosie, met heel veel licht, wat jezelf niets kan doen. En dan zal het doek dat erachter aan hangt, heel langzaam naar beneden gaan, zonder een vliegtuig eraan. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Een explosie? Hij stort neer? Een super grote explosie, met heel veel licht, wat jezelf niets kan doen. En dan zal het doek dat erachter aan hangt, heel langzaam naar beneden gaan, zonder een vliegtuig eraan. Ze zijn alledrie goed, maar niet wat ik zoek. Denk ook aan dit stuk van de vraag: [...](wat je niet leuk vindt)[...] Bewerkt: 13 december 2007 door Donald F. Duck Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Een explosie? Hij stort neer? Een super grote explosie, met heel veel licht, wat jezelf niets kan doen. En dan zal het doek dat erachter aan hangt, heel langzaam naar beneden gaan, zonder een vliegtuig eraan. Ze zijn alledrie goed, maar niet wat ik zoek. Denk ook aan dit stuk van de vraag: [...](wat je niet leuk vindt)[...] Een drie sterren wantedlevel Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Aan Marioleo69 de beurt voor een vraag! Drie sterren was namelijk goed. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Rhino Hunter Police Maverick (Kan je zelf niet mee schieten) Predator Sea Sparrow Deze wist ik helemaal niet Hoe kun je daar mee schieten dan? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Rhino Hunter Police Maverick (Kan je zelf niet mee schieten) Predator Sea Sparrow Deze wist ik helemaal niet Hoe kun je daar mee schieten dan? Met dezelfde knoppen zoals je met de Hunter, Rhino en gewoon met een wapen schiet: Linkermuisknop; linker control; 0 (Numpad) De Predator heeft de wapens meer in de boot zitten en steken aan de voorkant eruit, en de Sea Sparrow heeft de machine gun onder de zitplaats zitten. Je móet uiteraard in het voertuig zitten. Bewerkt: 14 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Rhino Hunter Police Maverick (Kan je zelf niet mee schieten) Predator Sea Sparrow Deze wist ik helemaal niet Hoe kun je daar mee schieten dan? Met dezelfde knoppen zoals je met de Hunter, Rhino en gewoon met een wapen schiet: Linkermuisknop; linker control; 0 (Numpad) De Predator heeft de wapens meer in de boot zitten en steken aan de voorkant eruit, en de Sea Sparrow heeft de machine gun onder de zitplaats zitten. Je móet uiteraard in het voertuig zitten. Oke, bedankt! Maar het wachten is nu op Marioleo69 Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Wat is het eerste Heavy artillery wat je ziet in het spel? Ik wil het wapen weten en wanneer je het ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.