Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Noem alle mogelijke manieren waarop je in het spel de Mr. Whoopee te zien kunt krijgen.

Dit met uitzondering van cheats/trainers/mods of iets dergelijks. Dus gewoon zonder enige wijzigingen.

Bewerkt: door Baffie

Hij staat bij het Ijsjesbedrijf en als je de Ijsjesbedrijf koopt zie je hem in het filmpje :?

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Je kunt hem halen bij de fabriek van Mr Whoopie, en je kunt de Firefighter missies starten, waar je hem uiteindelijk moet blussen. Misschien ook nog via Vigilant missies ofzo?

Geplaatst:
Je kunt hem halen bij de fabriek van Mr Whoopie, en je kunt de Firefighter missies starten, waar je hem uiteindelijk moet blussen. Misschien ook nog via Vigilant missies ofzo?

In Firefighter ben ik em nooit tegengekomen, in Vigilante wel. Maargoed, volgende vraag voor jou. In het filmpje zie je em trouwens niet.

Geplaatst:

In Firefighter ben ik em nooit tegengekomen, in Vigilante wel. Maargoed, volgende vraag voor jou. In het filmpje zie je em trouwens niet.

Zal ik wel in de war zijn geweest met GTA III.

Anyway, volgende vraag:

Er zit in schoonheidsfoutje bij de voordeur van het Vercetti Estate, wat is dat foutje?

Geplaatst:

Klopt ja, ik heb GTA3 vrij recent uitgespeeld, en daar kwam ik hem nog wel eens tegen met Firefighter.

Een schoonheidsfoutje zeg je? Is dat dat er geen deurklink of drempel ligt ofzo? Of moeten we het in een andere hoek zoeken?

Geplaatst:

Anyway, volgende vraag:

Er zit in schoonheidsfoutje bij de voordeur van het Vercetti Estate, wat is dat foutje?

Ik denk dat je bedoeld dat je van de binnenkant de pilaar buiten niet kan zien...

Geplaatst:

Anyway, volgende vraag:

Ik denk dat je bedoeld dat je van de binnenkant de pilaar buiten niet kan zien...

Je bedoelt het goed, maar je zegt het verkeerd: Van binnen kun je een pilaar zien, die er als je eenmaal buiten bent helemaal niet blijkt te staan. Maar ik reken het goed. Jouw beurt ;)

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie, bedankt voor de herinnerings-PM's.

Waarom zijn de twee verlaten villa's op Prawn Island in zo'n slechte staat?

Ik weet het niet zeker maar ik geef een gok:

Tommy en Lance gaan met de Maverick van Lance de 2 gebouwen, waar een gang in huist, beschieten in de missie Phnom Penh '86 , in opdracht van Diaz. (Omdat de gang in kwestie geld(?) van Diaz gestolen heeft.{meer bepaald de bendelid die je moest achtervolgen in de missie The Chase}).

Edit: Hieronder: Als het antwoord dat jij geeft juist is (wat ik je van harte toewens :puh:), dan zou deze vraag eigenlijk niet gesteld mogen worden. Deze quiz gaat over Vc, en hoe zou ik, die geen Vcs speelt, kunnen antwoorden op deze vraag?...

Bewerkt: door Grove4L
Geplaatst:

2 jaar voor GTA: VC zich afspeelt kwam GTA: VCS uit. En toen waren dat prachtige villa's van de Mendez Brothers. Aangezien Victor Vance, de hoofdpersonage van GTA: VCS, die vermoord heeft stonden de villa's leeg en heeft de Street Gang die villa's overgenomen. Zij vinden netheid niet zo belangrijk en kuisen en maken dus nooit iets dat stuk is. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...