Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het moet wel een GTA Vice City Quiz blijven, alle vragen moeten beantwoord kunnen worden met alleen GTA Vice City. Dat is met deze niet het geval. Eigenlijk zou er een quiz over de hele serie ergens moeten zijn, maargoed die is er niet.

Mijn antwoord op de vraag:

Diaz zegt in de intro van Phnom Penh'86 Dat het een "fortress at ground level" is. De villa's hebben dus de woonfunctie niet meer, maar dienen meer als verdedigingbasis, dus hoeven ze ook niet in zo'n goede staat gehouden te worden.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
2 jaar voor GTA: VC zich afspeelt kwam GTA: VCS uit. En toen waren dat prachtige villa's van de Mendez Brothers. Aangezien Victor Vance, de hoofdpersonage van GTA: VCS, die vermoord heeft stonden de villa's leeg en heeft de Street Gang die villa's overgenomen. Zij vinden netheid niet zo belangrijk en kuisen en maken dus nooit iets dat stuk is. :puh:

Ja dat is juist... Sorry voor de vraag, dit is inderdaad een VC quiz... Maar toch goed geantwoord dus volgende voor jou Hanneswasco.

Geplaatst:

Ik heb Hanneswasco een PB gestuurd, en ik mocht de vraag wel stellen. Dat is dus:

Wie bieden Tommy allemaal eten/drinken aan tijdens het spel?

Geplaatst:
Ik heb Hanneswasco een PB gestuurd, en ik mocht de vraag wel stellen. Dat is dus:

colonel cortez, avery carrington, auntie poulet en phil cassidy :?

Geplaatst: (bewerkt)

Colonel Cortez---kreeft

Avery Carrington---drinken

Auntie Poulet---soep

Bewerkt: door Grove4L
Geplaatst:

colonel cortez, avery carrington, auntie poulet en phil cassidy :?

Klopt. Van Phil Cassidy zie je het volgensmij niet in de scène, maar uit het feit dat Tommy vervolgens dronken is, kan je dat wel afleiden. Volgende vraag voor jou.

komt dat omdat hij dronken is? ik dacht dat het kwam door de explosie, dat die knal in zen ogen kwam ofzo

Bewerkt: door hackman

okay

hoe heet het hotel waar het kantoor van ken rosenberg zit???

jacobus ^_^

Bewerkt: door Jacobus
Geplaatst:
komt dat omdat hij dronken is? ik dacht dat het kwam door de explosie, dat die knal in zen ogen kwam ofzo

Nee, hij is dronken. Als je tijdens de toch terug een politie-auto tegenkom zul je horen dat ze met een "drunken driver" te maken hebben. Oftewel, Tommy is dronken.

Geplaatst:

Nee, hij is dronken. Als je tijdens de toch terug een politie-auto tegenkom zul je horen dat ze met een "drunken driver" te maken hebben. Oftewel, Tommy is dronken.

het kwam volgens wikigta van de alcoholdampen, dus dan kan je niet egt zeggen dat phil hem een glaasje heeft aangeboden, niewaar?

Geplaatst:
dat is toch een bedrijf? ken rosenberg & co.

nee joh je moet beter kijke boven het bordje van zijn kantoor staat het antwoord :duh:

Geplaatst:

het kwam volgens wikigta van de alcoholdampen, dus dan kan je niet egt zeggen dat phil hem een glaasje heeft aangeboden, niewaar?

je hebt inderdaad wel gelijk maar dan zou je kunnen zegge dat phil een drank geurtje heeft aangeboden. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...