Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
komt dat omdat hij dronken is? ik dacht dat het kwam door de explosie, dat die knal in zen ogen kwam ofzo

Nee, hij is dronken. Als je tijdens de toch terug een politie-auto tegenkom zul je horen dat ze met een "drunken driver" te maken hebben. Oftewel, Tommy is dronken.

het kwam volgens wikigta van de alcoholdampen, dus dan kan je niet egt zeggen dat phil hem een glaasje heeft aangeboden, niewaar?

je hebt inderdaad wel gelijk maar dan zou je kunnen zegge dat phil een drank geurtje heeft aangeboden. :clown:

Bewerkt: door Jacobus
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik wil toch ook nog even zeggen dat Kent Paul, Tommy ook nog een dranje aan biedt.

In de missie Back Alley Brawl zegt ie namelijk: "Give us another drink, bruv.".

Maar ja, laten we gewoon verder gaan en wachten op een vraag van Donald F. Duck. :)

Ik wil toch ook nog even zeggen dat Kent Paul, Tommy ook nog een dranje aan biedt.

In de missie Back Alley Brawl zegt ie namelijk: "Give us another drink, bruv.".

Maar ja, laten we gewoon verder gaan en wachten op een vraag van Donald F. Duck. :)

Ja, ik moest zo snel een vraag bedenken omdat jij niet wilde :eten:

Dat drankje vraagt hij toch alleen voor zichzelf? Tommy is op dat moment al weg dacht ik. Maargoed, laten we er vooral niet stil bij blijven staan. Als je het had willen voorkomen, had je zelf een vraag moeten stellen. ^_^

Bewerkt: door Baffie

Hoelang zat Tommy in de bak, en vanaf wanneer?

Deze vraag is simpel, kon even geen andere bedenken.

Edit is om spelfout te verbeteren die ik nu pas zie.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Ja, mag ik weer een vraag gaan stellen.

Stel je hebt een percentage van raakschieten bij de Rifle Range van 76%. Als je dit hebt behaald door eerst 76% raak te schieten, en daarna 24% mis te schieten. Hoeveel volle 9mm-magazijnen heb je dan leeggeschoten?

Zo, hopelijk ben ik niet te onduidelijk, maar je moet wel overgaan op zulk soort vragen bij zo'n oude Quiz. Deze vraag is tenminste nog niet eerder gesteld. Antwoorden met berekening aub! Ik heb het zelf al uitgerekend.

Geplaatst:
3?

Jammer hè? Het is natuurlijk heel gemakkelijk om iets te raden tussen de 0 en de 10. Alleen zei ik dat ik wil weten hoe je aan je antwoord gekomen bent. Een simpele 3? ga ik daarom echt niet goedrekenen. Dus erbij zetten hoe je aan je antwoord gekomen bent.

Geplaatst:

5.

Ik deed het zo:

Eerst moet ik weten hoeveel procent je van kogels leegschiet. Dat zijn 100% (76 + 24). In de Rifle Range heb je 100 kogels, dus je hebt er ook 100 opgemaakt (100% is altijd alles). Dan moeten we weten hoeveel volle magazijnen dat zijn. Een magazijn is 17 kogels, en het dichtstbijzijnde onder 100 in de tafel van 17 is 85 (17 × 5). Dus je hebt 5 volle magazijnen leeggeschoten (en nog 15 losse kogels).

Geplaatst:

Ik reken em goed. De vraag was eigenlijk fout gesteld, ik bedoelde eigenlijk, hoeveel volle magazijnen heb je dan leeg-raakgeschoten. Dat zou dan uitkomen op 76:17=4,47. Dat rond je altijd naar beneden af dus zou je uitkomen op 4. Maargoed, mijn fout aan jou de volgende vraag.

• Hotring (20:00 - 0:00)
  • Bloodring (20:00 - 0:00)
  • Dirtring (20:00 - 0:00)

Om de dag is er dus een ander evenement.

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...