Svenie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Bedankt waarde heer Donald. De volgende vraag: Hoeveel foto's kan je maximum nemen tijdens de missie "Martha's Mug Shot". Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Eindelijk een vraag die ik weet, je mag in de missie "Martha's Mug Shot" maximum 12 foto's nemen. Bewerkt: 5 januari 2008 door GTA-Freak2 Reageren
Svenie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Eindelijk een vraag die ik weet, je mag in de missie "Martha's Mug Shot" maximum 12 foto's nemen. Een snel, en een correct antwoord. Jij mag de volgende vraag stellen GTA-Freak2. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ok ik zal een nieuwe vraag stellen: They mess with me, they mess with the biggest boy in town! Uit wie zijn mond komt deze zin, en in welke missie? Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Umberto Robina in de missie Stunt Boat Challenge. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Umberto Robina, in de missie Cannon Fodder? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Umberto Robina, in de missie Cannon Fodder? Inderdaad, dit is het juiste antwoord, volgende vraag is voor jou Hanneswasco! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hanneswasco zei dat ik de volgende vraag mocht stellen, kijk next bericht: Beste Hanneswasco,In de Vice City Quiz ben jij aan de beurt om een vraag te stellen. Iedereen zit al vol spanning te wachten . Maar anders als jij hem niet wilt/gaat stellen mag ik er dan eentje vragen? Mvg, Bierbuikje Ok, jij mag ze stellen. Omdat je zo aandringt. oke, de vraag is, wie zei in gta vice city: "I told myself: Mario take it easy!" "Get the damn cash" En "I trusted you Tommy" Reageren
Hackman Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 de eerste is van:Umberto Robina de tweede van: Sonny Forelli de derde van:Ricardo Diaz Reageren
Hackman Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 dat is dan vast de eerste mag ik nog een keer raden? Reageren
polopolo Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 "I told myself: Mario take it easy!" -----> een bewaker van tommy vercetti "Get the damn cash" -----> tommy verceti zelf En "I trusted you Tommy" -----> Ricardo diaz Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 "I told myself: Mario take it easy!" -----> een bewaker van tommy vercetti"Get the damn cash" -----> tommy verceti zelf En "I trusted you Tommy" -----> Ricardo diaz Fout! dat is dan vast de eerste mag ik nog een keer raden? tuurlijk dat mag! Reageren
polopolo Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 "I told myself: Mario take it easy!" -----> een bewaker van tommy vercetti "Get the damn cash" -----> tommy verceti zelf En "I trusted you Tommy" -----> Sonny forelli Reageren
Hackman Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 eerste:mario tweede:sonny forelli derde:Ricardo Diaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.