Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 inderdaad het zijn er 2 toch??? :unsure: Reageren
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ja, één staat er parallel geparkeerd met de weg naar de Yunk Yard, de andere staat op de weg waarvanuit je naar de Yunk Yard kunt gaan. Ik had ze een keer allebei gejat incl. de zwarte Voodoo, zet ik ze allemaal in Hyman Condo in de grote garage, raak ik beide Romero's Hearses kwijt :angry: :angry: . Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 d'r is een cheat voor om ze te spawnen: THELASTRIDE Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 okay hier mijn vraag. Hoe heet de broer van Lance Vance? Reageren
Baffie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Victor Vance, weet ik zeker, kijk het na op www.vicecity.com of vicecity.gtagames.nl Volgende vraag: Van wie komt de uitspraak: "Even if I would be dead at the end of the week, I hoped that I didn't die poor!"? Reageren
Baffie Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Ja, in de missie Riot zegt hij dat, Romero, volgende vraag aan jou! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Als Cornel Cortez wil vetrekken met zijn boot, moet jij hem helpen zien weg te komen, dan krijg je een cutscene met agenten die aankomen per auto, ik wil weten ik welke auto ze aankomen, niet de echte naam gewoon zo als die is in VC Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 een washington dat is helemaal correct!!!!!!!! Reageren
Mathiz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 vraag:wie is de eigenaar van het cafe robina? Reageren
Baffie Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Fout, is Alberto Robina, kijk maar op de Vice City officiele site. Quietly café owner staat er. Dus is het Alberto en niet Umberto... Reageren
Mathiz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) jij weet ook echt alles :blink: (handig he internet) maar ach nu ben jij :lol: Bewerkt: 8 april 2005 door Mathiz Reageren
Baffie Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Die vraag wist ik nog uit m'n hoofd ook! Volgende vraag: In wat voor voertuigen komen de aanhangers van de neergeschoten crimineel in de missie Check out at the Check-in achter je aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.