Velaro Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Willy van Love Fist zegt dat. goed zo!! Velaro is aan de beurt. EDIT: Daar velaro niet antwoordt mag cheetha een vraag stellen. Ik zal zelf wel antwoorden hoor. Er zijn ook nog mensen die een leven hebben. Ik edit deze post later wel met een vraag. Reageren
Baffie Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Willy van Love Fist zegt dat. goed zo!! Velaro is aan de beurt. EDIT: Daar velaro niet antwoordt mag cheetha een vraag stellen. Sorry hoor, maar dit antwoord kán niet eens goed zijn.Willy komt namelijk niet eens voor als persoon in het spel. Het enige beeld wat we van hem hebben is uit het Vice City-boekje. De keer dat je bij de studio kom, hoor je Kent Paul vertellen "Willy's in the kaze", in ieder geval niet daar, en verder zie je em ook niet meer. Ben toch wel heel benieuwd hoe je erbij komt dat Willy dit gezegd heeft, gezien het feit dat hij nooit te zien is in het spel. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Willy van Love Fist zegt dat. goed zo!! Velaro is aan de beurt. EDIT: Daar velaro niet antwoordt mag cheetha een vraag stellen. Sorry hoor, maar dit antwoord kán niet eens goed zijn.Willy komt namelijk niet eens voor als persoon in het spel. Het enige beeld wat we van hem hebben is uit het Vice City-boekje. De keer dat je bij de studio kom, hoor je Kent Paul vertellen "Willy's in the kaze", in ieder geval niet daar, en verder zie je em ook niet meer. Ben toch wel heel benieuwd hoe je erbij komt dat Willy dit gezegd heeft, gezien het feit dat hij nooit te zien is in het spel. Ik heb me vast vergist met Percy, de gitarist. Sorry! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Willy van Love Fist zegt dat. goed zo!! Velaro is aan de beurt. EDIT: Daar velaro niet antwoordt mag cheetha een vraag stellen. Sorry hoor, maar dit antwoord kán niet eens goed zijn.Willy komt namelijk niet eens voor als persoon in het spel. Het enige beeld wat we van hem hebben is uit het Vice City-boekje. De keer dat je bij de studio kom, hoor je Kent Paul vertellen "Willy's in the kaze", in ieder geval niet daar, en verder zie je em ook niet meer. Ben toch wel heel benieuwd hoe je erbij komt dat Willy dit gezegd heeft, gezien het feit dat hij nooit te zien is in het spel. Ik heb me vast vergist met Percy, de gitarist. Sorry! Moet je nu wel even een nieuwe vraag bedenken,want nu heb je het antwoord gegeven. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Een nieuwe dus: Wat zijn de grootste hobby's van Oliver "The Ladykiller" Biscuit? Geef er 2. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Vrouwen (uitgaan enzo) Radio presenteren (Fever 105) Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 De eerste is al goed maar de tweede niet want dat is zijn beroep. TIP: Misschien zegt hij het wel op de radio zelf (zijn 2de hobby) en het staat zeker op internet! Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Volgensmij had die het vooral hierover - gettin down with some women - playin records Verder kletst en vergelijkt die alles alleen maar met vrouwen, veel meer dan dat kon ik er niet uithalen. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Goed opgemerkt maar het is nog niet juist. Nog maar een tip: Olivers lichaam is hetzelfde als zijn stem. Reageren
DonLeone Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Goed opgemerkt maar het is nog niet juist.Nog maar een tip: Olivers lichaam is hetzelfde als zijn stem. Vet Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Goed opgemerkt maar het is nog niet juist.Nog maar een tip: Olivers lichaam is hetzelfde als zijn stem. Vet Ik bedoel eerder zwaar Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Dat zal dan wel zijn: -Vrouwen (Uitgaan enzo) -Eten Stuur me ff een PM als het goed is. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Goed zo ZUMZUM dat is juist! De PM komt eraan Voor de mensen die het niet geloven: http://www.vicecityradio.com/ Ga naar Fever 105. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Goed. Mijn VC kennis is niet meer wat het geweest is, dus verwacht een niet al te moeilijke vraag. Waar en wanneer kun je een minigun vinden? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Waar: Bij Phil Cassidy's trailer in Little Haïti. Wanneer: Na de missie Trojan Voodoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.