Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Er zijn in totaal 5 Minguns te vinden in Vice City. Eén op de oude ontplofte fabriek die je moet laten ontploffen in de missie Trojan Voodoo. Deze verschijnt er na die missie. Eén bij de Vercetti Estate, één bij het Ocean View Hotel en één bij de Hyman Condo na 60 Hidden Packages te verzamelen. En dan nog één bij Phils truck, die je kan kopen voor een klein geldbedrag na de missie Boomshine Saigon. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hanneswasco heeft het helemaal correct. Jij bent Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik moet nu weg, dus de volgende die hier komt mag een vraag stellen. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik ben er Waarom komt er een gangwar tussen de Haitans en de Cubans? Geef de veroorzaker aan en de rede Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 De Haitans zijn de aanstichters. Zij hebben de Cubans ervan beschuldigd dat hun een leider van de Haitans hebben vermoord. Reageren
Baffie Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Er is recent een leider van de Haitans gestorven. Iedereen denkt dat de Cubanen het gedaan hebben, alleen weet niemand het zeker. Het plan van Avery Carrington is om toch zekerheid te laten komen door Tommy als Cubaan verkleed ruzie te gaan schoppen op de begrafenis van deze leider. Hierdoor ontstaat er een gang-oorlog tussen de Cubanen en de Haitans omdat de Haitans er nu vrijwel zeker van zijn dat de Cubanen achter de moord zaten. Avery zegt in eerste instantie al dat de Cubanen het gedaan hebben, maar de oorlog begint pas echt als Tommy, verkleed als Cubaan, op de begrafenis de lijkwagen vernietigd. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Klopt, en dan zijn er nog wat kleinere dingen zoals de drugshandel en het feit dat Tommy voor de Cubanen een drugsfabriek van de Haitians sloopt. Maar dat doet niet terzake zeker? Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Nee, dat doet niet ter zake. De oorzaak is genoemd maar ik mis nog steeds de reden: Hint: het wordt gezegt in de cutscene van Two Bit Hit Reageren
Platypus Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Nee, dat doet niet ter zake. De oorzaak is genoemd maar ikmis nog steeds de reden: Hint: het wordt gezegt in de cutscene van Two Bit Hit Omdat een gang war 'real estate' (weet niet wat het betekent ) prijzen doet dalen. Reageren
K.O. Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Omdat een gang war 'real estate' (weet niet wat het betekent ) prijzen doet dalen.Doe dan op z'n minst de moeite het op te zoeken voor je dingen letterlijk gaat kopieren. Real estate zijn onroerende goederen. Mocht je niet weten wat dat is, klik of klik. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De volgende die beide andwoorden in een post geeft is de winnaar en mag de volgende vraag stellen Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De Haitans hebben de Cubans ervan beschuldigd dat de Cubans een leider van de Haitans hebben vermoord. De oorlog begint echt als Tommy verkleed als Cubaan de lijkwagen vernietigd op de begrafenis. Ook omdat een gang onroerende goederen goedkoper verkopen. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 VOlgende vraag voor Bossinkje Reageren
Bossinkje Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Sorry dat ik niet heb gereageerd, ik ben nu op vakantie, en kan daar niet zo vaak op de pc zitten. Vandaar heb ik hier nog geen vraag gepost. De volgende mag nu een vraag stellen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Wie wilde er een nieuwe mensheid beginnen?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.