Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn in totaal 5 Minguns te vinden in Vice City. :D

Eén op de oude ontplofte fabriek die je moet laten ontploffen in de missie Trojan Voodoo. Deze verschijnt er na die missie.

Eén bij de Vercetti Estate, één bij het Ocean View Hotel en één bij de Hyman Condo na 60 Hidden Packages te verzamelen.

En dan nog één bij Phils truck, die je kan kopen voor een klein geldbedrag na de missie Boomshine Saigon.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De Haitans zijn de aanstichters. Zij hebben de Cubans ervan beschuldigd dat hun een leider van de Haitans hebben vermoord.

Geplaatst:

Er is recent een leider van de Haitans gestorven. Iedereen denkt dat de Cubanen het gedaan hebben, alleen weet niemand het zeker. Het plan van Avery Carrington is om toch zekerheid te laten komen door Tommy als Cubaan verkleed ruzie te gaan schoppen op de begrafenis van deze leider. Hierdoor ontstaat er een gang-oorlog tussen de Cubanen en de Haitans omdat de Haitans er nu vrijwel zeker van zijn dat de Cubanen achter de moord zaten.

Avery zegt in eerste instantie al dat de Cubanen het gedaan hebben, maar de oorlog begint pas echt als Tommy, verkleed als Cubaan, op de begrafenis de lijkwagen vernietigd.

Geplaatst:

Klopt, en dan zijn er nog wat kleinere dingen zoals de drugshandel en het feit dat Tommy voor de Cubanen een drugsfabriek van de Haitians sloopt. Maar dat doet niet terzake zeker?

Geplaatst:

Nee, dat doet niet ter zake. De oorzaak is genoemd maar ik

mis nog steeds de reden:

Hint: het wordt gezegt in de cutscene van Two Bit Hit

Geplaatst:
Nee, dat doet niet ter zake. De oorzaak is genoemd maar ik

mis nog steeds de reden:

Hint: het wordt gezegt in de cutscene van Two Bit Hit

Omdat een gang war 'real estate' (weet niet wat het betekent :puh: ) prijzen doet dalen.

Geplaatst:
Omdat een gang war 'real estate' (weet niet wat het betekent :puh: ) prijzen doet dalen.
Doe dan op z'n minst de moeite het op te zoeken voor je dingen letterlijk gaat kopieren. Real estate zijn onroerende goederen. Mocht je niet weten wat dat is, klik of klik.
Geplaatst:

De Haitans hebben de Cubans ervan beschuldigd dat de Cubans een leider van de Haitans hebben vermoord. De oorlog begint echt als Tommy verkleed als Cubaan de lijkwagen vernietigd op de begrafenis. Ook omdat een gang onroerende goederen goedkoper verkopen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry dat ik niet heb gereageerd, ik ben nu op vakantie, en kan daar niet zo vaak op de pc zitten. Vandaar heb ik hier nog geen vraag gepost. De volgende mag nu een vraag stellen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...