Flashingdemon666 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Was dat niet het feit dat je in een amerikaanse auto kan rijden?Op V-Rock zeggen ze "But one thing that makes you a true patriot it the ability to choose an american car" ofzo Goed! ~Lance Vance mag de volgende vraag stellen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ok, volgende: Als je wakker wordt naast een dik varken in een trailer, welk leven heb je dan? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ok, volgende:Als je wakker wordt naast een dik varken in een trailer, welk leven heb je dan? Een V-Rock leven. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik denk dat je Phil Cassidi bedoeld. Hij woont in een trailer en is dik. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ok, volgende:Als je wakker wordt naast een dik varken in een trailer, welk leven heb je dan? Een V-Rock leven. Deze is goed Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik denk dat je Phil Cassidi bedoeld. Hij woont in een trailer en is dik. Niet het juiste antwoord, maar wel grappig Reageren
Black Admiral Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Ok, volgende:Als je wakker wordt naast een dik varken in een trailer, welk leven heb je dan? Een V-Rock leven. Deze is goed Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik denk dat je Phil Cassidi bedoeld. Hij woont in een trailer en is dik. Niet het juiste antwoord, maar wel grappig Nou, bedankt... Bewerkt: 2 augustus 2008 door Black Admiral Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Waarom wil Phil niet naar het ziekenhuis, maar naar een personlijke dokter gaan? (antwoord is te vinden in een van de missies) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Als je bij het ziekenhuis bent zal Phil zeggen dat hij daar niet naar binnen kan gaan, er zijn namelijk té veel smerissen en Viëtcongs. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Als je bij het ziekenhuis bent zal Phil zeggen dat hij daar niet naar binnen kan gaan, er zijn namelijk té veel smerissen en Viëtcongs. Goed! Blizzard mag de volgende vraag stellen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Hoe duur zijn Air Guitars? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Hoe duur zijn Air Guitars? Er staat maar een prijs en dat is $199,- (wat overigens voor een stuk lucht redelijk prijzig is) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Hoe duur zijn Air Guitars? Er staat maar een prijs en dat is $199,- (wat overigens voor een stuk lucht redelijk prijzig is) Dat is goed, jij bent. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Na welke missie kan je een Minigun vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.