bigG Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Rage Italic Gebruik ik vaak met mijn sig's. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Voor wie doe je de opdracht Cannon Fodder? Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Cuban's. Bewerkt: 29 juli 2005 door need my speed Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Nu hoeven we niet meer *Klap, klap* te typen he, het gaat met sneller. Oke, volgende vraag: Hoe kan je de bluehell bij VC activeren? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Als je met een motor door een klein muurtje in Vice Port rijdt. Door in de Malibu Club achter de bar door het dak heen te springen. Je zelf onder de grond teleporten met een Trainer. Of door op het kastje in Apartement 3C te springen. Genoeg antwoorden? Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Als je met een motor door een klein muurtje in Vice Port rijdt.Door in de Malibu Club achter de bar door het dak heen te springen. Je zelf onder de grond teleporten met een Trainer. Of door op het kastje in Apartement 3C te springen. Genoeg antwoorden? Nee, ik wil er minstens 10 horen (zijn er zo veel?) Euh, ja, dat is genoeg. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Welke auto staat bij Vercetti Estate rechts van de trap geparkeerd? Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ligt eraan aan welke kant je staat. Als je voor het huis staat staat er rechts een Stretch, en daarnaast een Admiral, maar als je het huis uitkomt staat er rechts een Infernus. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik wou dat ik ook gta vice city had, dan kon ik ook met deze quiz meedoen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Lantyz heeft het goed, en flitskikker je beicht is vervelend, offtopic en wordt als spam gerekend. Niet meer doen dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.