Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Als iemand nog een vraag mag stellen in een quiz is het wel zo beleefd om diegene een PM te sturen. Het is helemaal niet nodig om er 4 keer naar te vragen in dit topic. Graag niet meer doen dus in de toekomst.

En houdt het a.u.b. beleefd hier. Ga elkaar niet afzeiken omdat een antwoord volgens jou niet klopt en accepteer je verlies.

Kunnen we nu weer gewoon verder gaan? :)

Mee eens, Basss is weer!

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zal ik dan maar net doen alsof het goede antwoord op mijn vraag al gegeven was, en zo niet alsnog nog een heisa aanhalen? Ik denk in begin jaren '70, als antwoord op die vorige vraag dan :Y

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Ok, hier komt die nieuwe vraag:

Hoeveel Toegankelijke Winkels Bevat North Piont Mall?

@baffie, ik had het goede antwoord al gegeven

Geplaatst:

Wat bedoel je met een toegankelijke winkel? Eentje die ramen heeft en waar je naar binnen kunt lopen, of gewoon alles waar je bij de kassa kunt komen, want dan moet je al die pizzeria's waar je je health op kan waarderen ook mee gaan rekenen, dan wordt het nog lastig.

5 winkels, Gash, Ammu-nation, Tooled up, Vinal countdown en die juwelier(naam onbekend) Dan rest er 9 stuks horeca, 2maal ;Burger shot, Cheesy crust pizza, Shaft hotdogs, Beef bandit en 1 Tarbush cafe (deze blaas je aan gort en is dan niet meer toegangkelijk) Maar om een lang verhaal kort te maken: 5!!! (horeca=hotel,restaurant en cafe, dus geen winkel, anders is het 14)

Bewerkt: door stano666
Geplaatst:

naast verkeerde antwoorden zie ik ook verkeerde vragen !!!, vage vragen en een hoop gekeuvel, lol. Ik ben weg, en geef m'n vraag aan een ander.

Geplaatst:
6 na copland 5

Dit antwoord is goed! Ik was even offline (lan verbinding op mijn pc werkt niet meer), en met toegankelijke winkel bedoel ik een winkel waar je in kan (toegankelijk dus dûh)

Naja, de eer is aan gta fan1!!

oke

de vraag: hoeveel mijl is de race ocean drive van sunshine auto's?

Bewerkt: door gta fan1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...