Black Admiral Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Als iemand nog een vraag mag stellen in een quiz is het wel zo beleefd om diegene een PM te sturen. Het is helemaal niet nodig om er 4 keer naar te vragen in dit topic. Graag niet meer doen dus in de toekomst. En houdt het a.u.b. beleefd hier. Ga elkaar niet afzeiken omdat een antwoord volgens jou niet klopt en accepteer je verlies. Kunnen we nu weer gewoon verder gaan? Mee eens, Basss is weer! Reageren
Basssss Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 In welk jaar komt Tommy in de gevangenis? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 hij heeft er 15 jaar ingezeten, en komt in 1986 weer vrij, in 1971 dus zou ik zeggen. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 hij heeft er 15 jaar ingezeten, en komt in 1986 weer vrij, in 1971 dus zou ik zeggen. Goed. Reageren
Baffie Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Zal ik dan maar net doen alsof het goede antwoord op mijn vraag al gegeven was, en zo niet alsnog nog een heisa aanhalen? Ik denk in begin jaren '70, als antwoord op die vorige vraag dan Bewerkt: 1 oktober 2008 door Baffie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ok, hier komt die nieuwe vraag: Hoeveel Toegankelijke Winkels Bevat North Piont Mall? @baffie, ik had het goede antwoord al gegeven Reageren
Basssss Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Eerst vijf, na de missie Copland vier. Bewerkt: 2 oktober 2008 door Basssss Reageren
Baffie Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Wat bedoel je met een toegankelijke winkel? Eentje die ramen heeft en waar je naar binnen kunt lopen, of gewoon alles waar je bij de kassa kunt komen, want dan moet je al die pizzeria's waar je je health op kan waarderen ook mee gaan rekenen, dan wordt het nog lastig. Reageren
stano666 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) 5 winkels, Gash, Ammu-nation, Tooled up, Vinal countdown en die juwelier(naam onbekend) Dan rest er 9 stuks horeca, 2maal ;Burger shot, Cheesy crust pizza, Shaft hotdogs, Beef bandit en 1 Tarbush cafe (deze blaas je aan gort en is dan niet meer toegangkelijk) Maar om een lang verhaal kort te maken: 5!!! (horeca=hotel,restaurant en cafe, dus geen winkel, anders is het 14) Bewerkt: 7 oktober 2008 door stano666 Reageren
stano666 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 naast verkeerde antwoorden zie ik ook verkeerde vragen !!!, vage vragen en een hoop gekeuvel, lol. Ik ben weg, en geef m'n vraag aan een ander. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 wat is nou het goede antwoord? wie mag de volgende vraag stellen? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 6 na copland 5 Dit antwoord is goed! Ik was even offline (lan verbinding op mijn pc werkt niet meer), en met toegankelijke winkel bedoel ik een winkel waar je in kan (toegankelijk dus dûh) Naja, de eer is aan gta fan1!! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) oke de vraag: hoeveel mijl is de race ocean drive van sunshine auto's? Bewerkt: 9 oktober 2008 door gta fan1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.