_Night-Men_ Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 goed! MegaPilot mag de volgende vraag stellen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Okéé. Welke auto is gebaseerd op een Porsche 911 + vertel me ook z'n topsnelheid. ***km/u. MP. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Comet, 200 km/u. Correct! MP. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Comet, 200 km/u. Correct! MP. Hoe kun je de kluis van El Corrupto Bank ná de missie toch nog bekijken zonder mod/hack/cheat? Edit: Heb nu bij de GTA III, VC én de SA Quiz een vraag open staan. Bewerkt: 12 oktober 2008 door Basssss Reageren
ballas_hater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 via hidden intriors(of hoe je het ook spelt) Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 via hidden intriors(of hoe je het ook spelt) Hoe wou je dan via de Hidden Interiors gaan? Aangezien VC geen ingebouwde jetpack heeft. Tip: Het antwoord is eigelijk heel makkelijk, je ziet het alleen snel over het hoofd. Reageren
ballas_hater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen edit had een type foutje Bewerkt: 12 oktober 2008 door ballas_hater Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) El Banco Corrupto Grande (de Spaanse naam is een grap; het betekent 'Ongelooflijk corrupte bank') is een bank in Little Havana, Vice City. In 1986 wordt de bank beroofd door Tommy Vercetti, Phil Cassidy, Cam Jones en Hilary King in de missie The Job. De roof werd uitgedacht in de Malibu Club door Tommy Vercetti. Cam zorgde voor het kraken van de kluis, Phil voor de dekking tijdens de roof en Hilary zou de vluchtwagen besturen. Alhoewel de kraak succesvol was, kon Phil niet verhinderen dat iemand het alarm af liet gaan. Een SWAT-team bestormde de bank en doodde Hilary (en afhankelijk van acties van de speler ook Cam) waarna de rest vluchtte naar Cams huis. Na de missie 'The Job' kun je de bank beroven wanneer je dat wilt. Binnen liggen enkele bundels geld, maar het stelen ervan levert je uiteraard een wanted level op. Bron: Wikigta. Antwoord is simpel: Beroof de bank, en je kunt de kluis in. MP. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen WOOOOT! ONEERLIJK! Ik post het antwoord en dan bewerk je je bericht! Edit: Sh*t, dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze samenvoegen? Edit 2: edit had een type foutje Dat is niet waar! Je had gepost: "je loopt naar binne" . Edit 3 @ hieronder: Ik had een typfoutje: Ik had beroord geschreven. Edit 4 @ hieronder daaronder:Nouja, je geeft toe dat je hebt gepost: "je loopt naar binne" ! Wel, er ontbreekt informatie i.v.m. wanneer je dat kan + hoe je het doet. Edit 5: Je mag niet dubbel-triple-...posten, gebruik de "bewerk-knop". Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
ballas_hater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen WOOOOT! ONEERLIJK! Ik post het antwoord en dan bewerk je je bericht! Edit: Sh*t dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze smamenvoegen? dus ik moet binnen 20 seconden dat verhaal gvan jou hebben gelezen je loopt naar binnen want je kan na de missie the job er naar binnen voor El Banco Corrupto Grande geldbundels te stelen WOOOOT! ONEERLIJK! Ik post het antwoord en dan bewerk je je bericht! Edit: Sh*t dit is m' eerste dubbelpost in maanden, kan iemand ze samenvoegen? Edit 2: edit had een type foutje Dat is niet waar! Je had gepost: "je loopt naar binne" . na de missie loop je toch ook naar binne zonder cheats Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Nog steeds fout. Ik bedoelde deze kluis... Aangezien je hier niet meer kan komen via de lift. Het staat dus niet op WikiGTA. Reageren
ballas_hater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) dan is je vraag zeer onduidelijk gesteld dat is onmogelijhk sorry dubbelpost Bewerkt: 12 oktober 2008 door Flying Dutchman Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Het is ook niet de bedoeling om er te komen, maar om hem te kunnen zien! Tip: Op mijn Youtube staat een filmpje ervan, maar dan moet je eerst achter m'n Youtube komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.