::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Oke als jij zegt dat we het makkelijk moeten bekijken heb ik wellicht een antwoord (vast niet het goede maar toch ) Wanneer je de missie doet maak je een Printscreen. Je slaat deze op, op je pc waarna je daarna de kluis nog steeds kan bekijken, wanneer je wil! Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Oke als jij zegt dat we het makkelijk moeten bekijken heb ik wellicht een antwoord (vast niet het goede maar toch )Wanneer je de missie doet maak je een Printscreen. Je slaat deze op, op je pc waarna je daarna de kluis nog steeds kan bekijken, wanneer je wil! Inderdaad niet goed. In het spel, dus. Snappie? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 eeh nee. In spel stel ik me bij voor dat je het spel hebt opgestart en 'm dan nog steeds weet te bekijken. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 eeh nee. In spel stel ik me bij voor dat je het spel hebt opgestart en 'm dan nog steeds weet te bekijken. Dan zal het zoekwerk worden, op dit forum in de Vice City afdeling zul je ergens een filmpje van me aantreffen, op het account van het filmpje staat een ander filmpje over hoe je die kluis kan zien. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Omg jullie kijken er allemaal overheen...... loop de bank naar binnen en kijk door de vloer heen.....hierdoor zie je de kluis van de missie staan.. Kort samengevat.... Dit bedoel ik dus...... kijk de eerste 45 seconden Leuke vraag Basssss Bewerkt: 14 oktober 2008 door Tommy The Best Reageren
Basssss Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Omg jullie kijken er allemaal overheen...... loop de bank naar binnen en kijk door de vloer heen.....hierdoor zie je de kluis van de missie staan..Kort samengevat.... Dit bedoel ik dus...... kijk de eerste 45 seconden Leuke vraag Basssss Kijk, dat bedoelde ik. De beurt is aan jou Tommy! Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Een makkelijk vraag dan : Tegen wie heeft ''Colonel Juan Garcia Cortez'' vooral een afkeer?' TTB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Een makkelijk vraag dan :Tegen wie heeft ''Colonel Juan Garcia Cortez'' vooral een afkeer?' TTB Tegen de Fransen. MP. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Een makkelijk vraag dan :Tegen wie heeft ''Colonel Juan Garcia Cortez'' vooral een afkeer?' TTB Tegen de Fransen. MP. Hehe, Dat is helemaal GOED jij bent MP Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Wat is de volle voornaam van Tommy Vercetti? MP. Bewerkt: 15 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Perron55 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Thomas 'The Harwood Butcher' Vercetti als ik me niet vergis... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) thomas Juist. Thomas 'The Harwood Butcher' Vercetti als ik me niet vergis... Thomas Vercetti, doorgaans Tommy genoemd, is de man om wie het allemaal draait in GTA Vice City. Tommy werkte voor de Forelli Family in Liberty City, maar werd in 1971 opgepakt nadat hij in opdracht van Sonny Forelli een groot aantal tegenstanders in Harwood vermoordde. Dit incident leverde hem de bijnaam 'The Harwood Butcher' op. ballas_hater heeft dus gelijk. Jij geeft er een bijnaam bij. Je bent niet fout, maar onze ballas_hater was eerst. Ik wou gewoon Thomas horen. Volgende voor ballas_hater. MP. @ hieronder: Op Wikigta staat bijna alles, het verplichten lijkt me dus geen goed idee. Bewerkt: 17 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Baffie Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Is het geen goed idee om vragen te stellen die niet op WikiGTA te vinden zijn, anders is het gewoon de beurt aan degene die de vraag het eerst ziet en het snelst de juiste pagina op WikiGTA gevonden heeft. Reageren
Basssss Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Is het geen goed idee om vragen te stellen die niet op WikiGTA te vinden zijn, anders is het gewoon de beurt aan degene die de vraag het eerst ziet en het snelst de juiste pagina op WikiGTA gevonden heeft. Zoals die van mij van die kluis? Bovendien is het tamelijk moeilijk om vragen te verzinnen die niet op WikiGTA staan, want bijna alles staat daar al op... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.