quickly50 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) srry ik bedoelde 3 met de bewaker mee want hij is ook vlees2 zonder bewaker Zoveel telde ik er ook niet... 1 stuk vlees ( er hangen 2 halve stukken ) plus de bewaker en als het geen bewaker maakt niks uit dan is het gewoon een stuk vlees xD Bewerkt: 1 november 2008 door quickly50 Reageren
iefen Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 hoe weet je nou dat dat 2 halfe stukken zijn? Reageren
Basssss Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Allemaal nog fout, maar er hangen er meer dan te zien is in de cutscenes. (TIP!) Reageren
quickly50 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 dat zie je tog aan de ene kant zit gewoon nog vel en aan de andere kant zie je vlees met bloed Reageren
quickly50 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 ik snap er niks meer van Reageren
quickly50 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 misschien 2 vlees + 1 bewaker + x = => -x = 2 vlees + 1 bewaker x = -2/1= -2 vleeswaren dus er zitten er nog 2 achter de deaur dus in totaal 4? Reageren
Baffie Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Als ik de vraagsteller een beetje begrijp kan je deze vraag alleen beantwoorden als je ff een mod installeer waardoor je gewoon zélf rond kunt lopen in deze ruimte. Waar die mod precies te vinden is weet ik niet, ik heb em vroeger ook wel eens gehad. Als je hem dan geïnstalleerd hebt, zit deze ruimte vlakbij de Marina, waarschijnlijk kan je dan pas precies zien hoeveel er van alles hangt. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Als ik de vraagsteller een beetje begrijp kan je deze vraag alleen beantwoorden als je ff een mod installeer waardoor je gewoon zélf rond kunt lopen in deze ruimte. Waar die mod precies te vinden is weet ik niet, ik heb em vroeger ook wel eens gehad. Als je hem dan geïnstalleerd hebt, zit deze ruimte vlakbij de Marina, waarschijnlijk kan je dan pas precies zien hoeveel er van alles hangt. Kan via die manier, maar er zijn ook meerdere manieren om het te kunnen zien. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Twee stukken vlees zonder de bewaker meegeteld. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Als het er geen 5 zijn eet ik mijn schoen op. *haalt alvast peper en zou*. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Allemaal nog steeds fout. Kleine tip: Ik tel de bewaker gewoon mee als vlees. Reageren
Baffie Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Volgensmij wordt het nu een beetje dom raden, net zolang tot iemand het goede getal onder de 10 heeft geraden. In de scène's zie je er 3 zoals al lang is laten zien. Het zijn er dus geen 3, 5, 6 of 9. Ik ga dan voor 4, maar ik zou ook niet weten waarom. En ik ben ook nog steeds benieuwd wat die andere manier was om er achter te komen dan die ik verteld had van die hidden-interiorsmod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.