Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Volgensmij wordt het nu een beetje dom raden, net zolang tot iemand het goede getal onder de 10 heeft geraden. In de scène's zie je er 3 zoals al lang is laten zien. Het zijn er dus geen 3, 5, 6 of 9. Ik ga dan voor 4, maar ik zou ook niet weten waarom. En ik ben ook nog steeds benieuwd wat die andere manier was om er achter te komen dan die ik verteld had van die hidden-interiorsmod.

Er zijn drie manieren zover ik weet, de moeilijkste van die drie is die mod downloaden. ;)

Tip: Videre.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien toch een idee om een betere tip te geven of de makkelijkere manieren uitleggen, aangezien er al zes dagen niemand meer iets heeft geraden. Maar 4 was dus ook fout?

Geplaatst:
Misschien toch een idee om een betere tip te geven of de makkelijkere manieren uitleggen, aangezien er al zes dagen niemand meer iets heeft geraden. Maar 4 was dus ook fout?

4 was fout. En videre betekende dacht ik video. Als jullie er nu niet uitkomen weet ik het ook niet. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
En videre betekende dacht ik video.
Hoe kom je daar nou weer bij?? In welke taal zou 'videre' video moeten betekenen? Zelf denk ik dat je een Latijns woord bedoeld, maar dan zou het gewoon het werkwoord 'zien' zijn. Je kunt het ook hebben over een Deens woord, maar dan zou het 'verder' betekenen. Dan is er nog het Italiaanse 'vedere' dat er een beetje op lijkt, maar dat bekent ook 'zien'. Hoe kom je dan precies bij video, als ik vragen mag? Die, als je een VCR geval bedoelt, bestond nog niet echt toen al deze woorden gevormd werden. Het is wel zo dat het woord dat wij kennen voor 'video' afgeleid is van het latijnse werkwoord 'videre'. 'Video' betekent letterlijk 'ik zie' in het Latijn.

Maar goed, dat heeft verder niks met de quiz te maken. Ik wacht een beetje op een hint die ik wel begrijp en doe intussen een willekeurige gok: 7?

Edit: ik gok trouwens dat de stukken 'vlees' op de schilderijen ook meetellen, ook al is een schilderij natuurlijk helemaal niet van vlees en zou je het ook niet als vlees mee mogen tellen. Dan kom ik uit op een totaal van 8. Ik zeg dus 8!

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Het kan natuurlijk ook zijn dat videre de letters waren, en dat wij die dan in een willekeurige volgorde moeten zetten, en dat dát dan de hint moest zijn, je hebt dan helaas wel 720 verschillende mogelijkheden om dat te interpreteren. Ik gok trouwens 5, want dat staat ook in zijn gebruikersnaam, en misschien is dat de hint wel, en sloeg Videre op zijn gebruikersnaam.

Geplaatst:

Kan ik het helpen dat die vertaalmachine het fout had? En men heeft Youtube uitgevonden, daar staan vast genoeg filmpjes op waarin je dat kunt zien! :{

PS: Allebij nog steeds fout, K.O. zat wel dichtbij.

Geplaatst:

10 dan. Maar waarom moet je Youtube nodig hebben om deze vraag te kunnen beantwoorden? Het is toch een GTA Vice City Quiz, niet een YoutubeQuiz o.i.d. En bij een Vice City Quiz is het de bedoeling dat je de antwoorden van de quiz kunt vinden in alles wat er wordt verstrekt als je het spelletje koop. Dat is dus de CD opzich, het hoesje, het boekje en het spel zelf. Ga dan geen vragen stellen waar je Youtube voor nodig hebt, of waar je mods voor moet installeren.

Geplaatst:

Tuurlijk niet, nu we al zo lang bezig zijn gaan we door ook tot we het goed hebben. :7

Ik heb de posts eens bekeken en dit zijn alle gegeven antwoorden:

2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

Aangezien je net niet zei dat er een antwoord goed is, ga ik er maar van uit dat alle genoemde antwoorden tot nu toe fout zijn. Daarom ga ik gewoon door met tellen, uiteindelijk zal iemand het goed hebben. Mijn volgende bod wordt 12! :tu:

Geplaatst:
Tuurlijk niet, nu we al zo lang bezig zijn gaan we door ook tot we het goed hebben. :7

Ik heb de posts eens bekeken en dit zijn alle gegeven antwoorden:

2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

Aangezien je net niet zei dat er een antwoord goed is, ga ik er maar van uit dat alle genoemde antwoorden tot nu toe fout zijn. Daarom ga ik gewoon door met tellen, uiteindelijk zal iemand het goed hebben. Mijn volgende bod wordt 12! :tu:

Fout, het is trouwens minder dan 12, en ik tel alleen de vleeswaren in de koelcel mee (dus niet op schilderijtjes of iets dergelijks). ;)

Geplaatst:

Bij deze officieel: De vraag was onmogelijk te beantwoorden, bij deze mag Basssss een nieuwe vraag stellen. Gaat uw gang dus...

Bij deze officieel: De vraag was onmogelijk te beantwoorden, bij deze mag Basssss een nieuwe vraag stellen. Gaat uw gang dus...

Oke... :N

Je bent aan het einde van de missie Keep Your Friends Close en schiet Sonny nog wat kogels door de kop, waarna je vervolgens naar de laatste cutscene + credits kijkt (of je skipt ze. :puh: ). Aan het einde van de credits komt er Mission Passed! in beeld en sta je buiten, hoeveel voertuigen staan er voor je neus?

PS: Ik bedoel niet die Infernus en die andere auto die náást de trap spawnen.

Bewerkt: door Basssss

3 limo's staan recht voor je neus

en dat zijn dus alleen de auto's die je in 1 keer kan zien

edit; ik heb je p.s niet gezien, ik haal het wel weg

Bewerkt: door iefen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...