Nissan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Bassss nou ben ik toch wel benieuwd naar wat het andwoord op de vorige vraag was. Vertel 'ns Reageren
Basssss Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) 3 limo's staan recht voor je neusen dat zijn dus alleen de auto's die je in 1 keer kan zien edit; ik heb je p.s niet gezien, ik haal het wel weg Ik reken dat goed. @Hierboven: Dat antwoord was zeven. Bewerkt: 20 november 2008 door Basssss Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik wacht een beetje op een hint die ik wel begrijp en doe intussen een willekeurige gok: 7? @Hierboven: Dat antwoord was zeven. Dan had K.O. het toch goed, want die antwoord zeven. Jij zij echter dat dat fout was. Reageren
Basssss Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Ik wacht een beetje op een hint die ik wel begrijp en doe intussen een willekeurige gok: 7? @Hierboven: Dat antwoord was zeven. Dan had K.O. het toch goed, want die antwoord zeven. Jij zij echter dat dat fout was. Maar hij editte zijn antwoord en zei vervolgens 8. Ik zeg dus 8! Bewerkt: 20 november 2008 door Basssss Reageren
iefen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 hahah Jesperkaj wordt ge owned maar goed, de volgende vraag luid: wat zijn de 2 beloningen nadat je de 10 levels van "pizza boy" heb gedaan Reageren
Basssss Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 hahah Jesperkaj wordt ge ownedmaar goed, de volgende vraag luid: wat zijn de 2 beloningen nadat je de 10 levels van "pizza boy" heb gedaan $5000+$10 per pizza en 150% Health. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hoezo 2 beloningen? Een beloning is ook dat je nu gewoon op een Pizza Boy kunt stappen en wegrijden zonder dat er een missie start. Dat kan je ook als beloning zien. Reageren
iefen Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 maar ik heb het er echt over wat je krijgt en niet wat je dan kan doen Reageren
K.O. Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Maar hij editte zijn antwoord en zei vervolgens 8. Niet om het een of ander, maar sinds wanneer wil dat zeggen dat de eerste gok ongeldig verklaard wordt? Ik zette er iets bij, ik verwijderde het origineel met opzet niet. In principe mag je 3 posts per dag maken in dit topic, dus ik neem aan dat 2 gokjes doen ook gewoon toegestaan is. Ik vond een dubbelpost echter onnodig, daarom zette ik mijn nieuwe gok in het originele bericht. Hoe dan ook, ga maar gewoon verder met deze vraag en laat maar zitten. Dan hou ik ook op met off topic gaan.Edit: Ik zei toch: 'laat maar'? Ik hoef die vraag nu niet; je mag 'm lekker houden. Verzin maar gewoon een leuke vraag zodat iedereen weer kan proberen de vraag te bantwoorden. Bewerkt: 22 november 2008 door K.O. Reageren
Basssss Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Maar hij editte zijn antwoord en zei vervolgens 8. Niet om het een of ander, maar sinds wanneer wil dat zeggen dat de eerste gok ongeldig verklaard wordt? Ik zette er iets bij, ik verwijderde het origineel met opzet niet. In principe mag je 3 posts per dag maken in dit topic, dus ik neem aan dat 2 gokjes doen ook gewoon toegestaan is. Ik vond een dubbelpost echter onnodig, daarom zette ik mijn nieuwe gok in het originele bericht. Hoe dan ook, ga maar gewoon verder met deze vraag en laat maar zitten. Dan hou ik ook op met off topic gaan. Oke, doe jij maar, omdat ik toch aan de beurt ben krijg jij mijn beurt wel. Reageren
iefen Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 ja, bass jij heb heb goed Reageren
Baffie Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 maar ik heb het er echt over wat je krijgten niet wat je dan kan doen Ik zei ook niet dat ik de vraag niet begreep, maar dat iemand anders hem wel anders op kan vatten. Nu was dit wel een beetje vergezocht van mij, maar, en dat geldt voor iedereen, probeer je vraag gewoon zo te stellen dat hij beantwoordbaar is, en dat het goede antwoord ook echt logisch het goede antwoord is, en niet dat jij iets bedoel, wat volgens jou heel logisch is, maar voor iemand anders weer niet. Dus, duidelijke vragen aub! Reageren
K.O. Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 *bump* Goed, ik weet niet of Basssss mijn bewerkte bericht hierboven ooit gelezen heeft, maar hij heeft in elk geval gezegd dat ik een volgende vraag zou kunnen stellen. Toen had ik daar niet echt zin in, maar om toch maar weer wat leven in de brouwerij te brengen (mede dankzij Baffie's PB) stel ik nu toch maar even een vraag. Het is geen moeilijke, maar dan gaat de quiz in elk geval weer verder. Bij welke eettentjes in Vice City kun je daadwerkelijk eten? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 The Well Stacked Pizza Co., Shaft Hot Dogs, Beef Bandit, The Burger Shot en The Cheesy Crust Pizza Co. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Duidelijk letterlijk gekopieerd van WikiGTA, maar voor deze ene keer maakt me dat niet zoveel uit. Het ging er meer om dat het topic weer een beetje actief werd. Jij bent, ~Lance Vance! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.