~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Dan maar eentje over mijn eigen nick Als Tommy erachter komt dat Lance van zijn achternaam Vance heet pest hij hem daarmee. Lance zegt dat hij daar vroeger ook al genoeg mee is gepest. Waar precies is hij er mee gepest? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Met het Lance Vance Dance. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ja oke maar op welke plaats werd hij er mee gepest? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ja oke maar op welke plaats werd hij er mee gepest? Hoezo op welke plaats? Bedoel je vroeger op school? Reageren
vicecityfan Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Op school. Hij zegt: ''Hey, I've got enough of that at school'' tegen Tommy. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Op school.Hij zegt: ''Hey, I've got enough of that at school'' tegen Tommy. KillerZero was eerder, dus KillerZero krijgt de volgende Bewerkt: 4 januari 2009 door ~Lance Vance Reageren
vicecityfan Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Op school.Hij zegt: ''Hey, I've got enough of that at school'' tegen Tommy. KillerZero was eerder, dus KillerZero krijgt de volgende Ik weet het, mijn reactie was slechts aanvullend bedoeld. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Hoeveel geld Krijg je bij de missie waarbij je het kleinste bedrag als beloning krijgt? En welke missie is dit? Lijkt me niet zo'n moeilijke vraag . Bewerkt: 4 januari 2009 door KillerZero86 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 The Party, $100. Jij mag! Bus vervoer telde niet omdat dat geen officiële missie is . Reageren
Baffie Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Voor Deathrow krijg je helemaal niets als beloning. Of ging het erom dat je wel geld kreeg, maar zo min mogelijk? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Voor Deathrow krijg je helemaal niets als beloning. Of ging het erom dat je wel geld kreeg, maar zo min mogelijk? In de vraag stond inderdaad zo min mogelijk geld. In death row krijg je net als in een aantal andere missies gewoon niks. Dus ook geen geld. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Voor Deathrow krijg je helemaal niets als beloning. Of ging het erom dat je wel geld kreeg, maar zo min mogelijk? In de vraag stond inderdaad zo min mogelijk geld. In death row krijg je net als in een aantal andere missies gewoon niks. Dus ook geen geld. Het kleinste bedrag stond in de vraag. Ookal zeg je "het minste geld", €0 is ook een bedrag en dus geld. Het is alleen een neutraal bedrag, het is geen schuld maar je kunt er ook niks voor kopen. Daarom vind ik dat Baffie hier gelijk heeft (ookal weet ik niks over Vice city). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.