KillerZero86 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Voor Deathrow krijg je helemaal niets als beloning. Of ging het erom dat je wel geld kreeg, maar zo min mogelijk? In de vraag stond inderdaad zo min mogelijk geld. In death row krijg je net als in een aantal andere missies gewoon niks. Dus ook geen geld. Het kleinste bedrag stond in de vraag. Ookal zeg je "het minste geld", €0 is ook een bedrag en dus geld. Het is alleen een neutraal bedrag, het is geen schuld maar je kunt er ook niks voor kopen. Daarom vind ik dat Baffie hier gelijk heeft (ookal weet ik niks over Vice city). Nee want er staat niet: Mission passed! $0,=. Dus je krijgt ook niet 0 geld, je krijgt gewoon niks. Basssss mag dus de volgende vraag stellen. Zonder verdere discussies graag. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 gaat er nog iemand een vraag stellen deze eeuw Reageren
Basssss Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 gaat er nog iemand een vraag stellen deze eeuw Ik had de beurt aan Killer gegeven omdat ik niks kon verzinnen, maar hij reageerd blijkbaar ook niet. Nouja, de eerste die iets post hier mag de volgende vraag stellen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ok dan Op V-Rock belt er iemand op die zegt dat hij zijn kamer gaat behangen met zwarte vuilniszakken. Wat is de naam van deze individu? Reageren
DutchStyle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Snowdog Edit: ipv typfoutje Bewerkt: 18 januari 2009 door DutchStyle Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 En dat is natuurlijk helemaal good Volgende voor DutchStyle Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Hij heeft al een week na mijn PB niet gereageerd. Ik doe de nieuwe wel! In welke missie verlaat een ''vriend" je? Reageren
Basssss Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Hij heeft al een week na mijn PB niet gereageerd.Ik doe de nieuwe wel! In welke missie verlaat een ''vriend" je? Dan PB je naar een mod of admin. Het antwoord is trouwens Colonel Cortez in de missie Sir, yes Sir of Lance Vance in Keep your Friends close. Hieronder: Gnagna. Bewerkt: 14 februari 2009 door Basssss Reageren
vice Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Hij heeft al een week na mijn PB niet gereageerd.Ik doe de nieuwe wel! In welke missie verlaat een ''vriend" je? Is dat niet bij de laatste missie "Keep your Friends Close" ? EDIT: Ow bas was 30 seconden eerder. Bewerkt: 14 februari 2009 door vice Reageren
Baffie Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Welke is nu goed, Cortez verlaat je in All Hands on Deck, Lance verlaat je ook als vriend in Keep Your Friends Close, evenals Sonny Forelli. Zelfs in Boomshine Saigon verlaat een vriend je, Phil stapt dan uit de auto en loopt weg zonder dat jij erbij bent, dus hij verlaat je, en je ziet hem ook nooit meer. Reageren
martin7 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Stelt er nog iemand een vraag? :eten: Reageren
Basssss Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Stelt er nog iemand een vraag? :eten: DutchStyle is echter nog steeds aan de beurt. Als je zelf de beurt wil moet je PB'en naar diegene, geen antwoord? PB dan naar een mod of admin. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Gezien dat DutchStyle al een tijd afwezig is heb ik toestemming aan Flying Dutchman gevraagd en van hem mag ik een nieuwe vraag stellen. Van mij mag je dat doen. Dutchstyle is inderdaad al een lange tijd afwezig en de VC quiz loopt inderdaad een beetje dood. Dus je hebt toestemming van mij om weer leven in de brouwerij te brengen. Mvg, FD Dus hier de nieuwe vraag. Hoeveel kosten alle savehouses en Bedrijven samen? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Alle save houses zijn samen 41500, alle bedrijven 400000, samen: $441500,= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.