Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Oeps ja, ik zette het verkeerd neer, daardoor was het ineens 4 miljoen in plaats van 4 ton ;)

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:
Alle save houses zijn samen 41500, alle bedrijven 400000, samen: $441500,=

Dit is correct. Jij mag de volgende vraag stellen

Geplaatst:

Nieuwe vraag, met dank aan Ronaldootje, die mij hierop wees.

Hoeveel Well Stacked Pizza's zitten er over heel vice city? Geef ook aan waar deze zitten.

Geplaatst:

Hoeveel Well Stacked Pizza's zitten er over heel vice city? Geef ook aan waar deze zitten.

3: In Little Haiti, Vice Point en Downtown.

Geplaatst:
Je mag een nieuwe vraag bedenken

Jij kan niet zeggen of ComKwak een nieuwe vraag mag stellen, Dat mag aleen de persoon doen die de vraag stelt. En dat is in dit geval is dat KillerZero86

Ontopic.

Ik ga voor 4

Downtown, Little haiti, Vice point, North point mall

Snapmap

Geplaatst:

Hmm, ik kan me niet herinneren dat er een in north-point mall zat. En aangezien ik het spel op dit moment niet geïnstalleerd heb staat, zoek ik iemand die dit voor me kan bevestigen.

Geplaatst:
Hmm, ik kan me niet herinneren dat er een in north-point mall zat. En aangezien ik het spel op dit moment niet geïnstalleerd heb staat, zoek ik iemand die dit voor me kan bevestigen.

Ik heb even gekeken met de Map Editor, en er is geen Well Stacked Pizza is de North Point Mall. Wel acht andere eetkraampjes, een Ammunation, een gereedschapwinkel en een paar andere winkels als kledingzaak en juwelier. ;)

Geplaatst:

Ik heb even gekeken met de Map Editor, en er is geen Well Stacked Pizza is de North Point Mall. Wel acht andere eetkraampjes, een Ammunation, een gereedschapwinkel en een paar andere winkels als kledingzaak en juwelier. ;)

Ok, in dat geval wint Comkwak!

3: In Little Haiti, Vice Point en Downtown.

Jij mag de volgende vraag stellen!

Geplaatst:

waarom word er geen vraag gesteld ????

>>> Door Flying Dutchman: Hoe vaak heb ik nu al gezegd dat je degene die een vraag mag stellen een PB moet sturen als hij niet reageert?<<<

Geplaatst:

Sorry dat het zo lang duurde maar ik had een paar internet problemen. De vraag: Hoe heten de leden van de band Love Fist?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...