GTAspirit Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 nee ik denk tog $451500,= je vergeet er 1 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Oeps ja, ik zette het verkeerd neer, daardoor was het ineens 4 miljoen in plaats van 4 ton Bewerkt: 1 maart 2009 door KillerZero86 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Alle save houses zijn samen 41500, alle bedrijven 400000, samen: $441500,= Dit is correct. Jij mag de volgende vraag stellen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Nieuwe vraag, met dank aan Ronaldootje, die mij hierop wees. Hoeveel Well Stacked Pizza's zitten er over heel vice city? Geef ook aan waar deze zitten. Reageren
ComKwak Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Nieuwe vraag, met dank aan Ronaldootje, die mij hierop wees.Hoeveel Well Stacked Pizza's zitten er over heel vice city? Geef ook aan waar deze zitten. 3: In Little Haiti, Vice Point en Downtown. Reageren
rdewit Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Je mag een nieuwe vraag bedenken Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Je mag een nieuwe vraag bedenken Jij kan niet zeggen of ComKwak een nieuwe vraag mag stellen, Dat mag aleen de persoon doen die de vraag stelt. En dat is in dit geval is dat KillerZero86 Ontopic. Ik ga voor 4 Downtown, Little haiti, Vice point, North point mall Snapmap Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Hmm, ik kan me niet herinneren dat er een in north-point mall zat. En aangezien ik het spel op dit moment niet geïnstalleerd heb staat, zoek ik iemand die dit voor me kan bevestigen. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Hmm, ik kan me niet herinneren dat er een in north-point mall zat. En aangezien ik het spel op dit moment niet geïnstalleerd heb staat, zoek ik iemand die dit voor me kan bevestigen. Ik heb even gekeken met de Map Editor, en er is geen Well Stacked Pizza is de North Point Mall. Wel acht andere eetkraampjes, een Ammunation, een gereedschapwinkel en een paar andere winkels als kledingzaak en juwelier. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Hmm, ik kan me niet herinneren dat er een in north-point mall zat. En aangezien ik het spel op dit moment niet geïnstalleerd heb staat, zoek ik iemand die dit voor me kan bevestigen. Ik heb even gekeken met de Map Editor, en er is geen Well Stacked Pizza is de North Point Mall. Wel acht andere eetkraampjes, een Ammunation, een gereedschapwinkel en een paar andere winkels als kledingzaak en juwelier. Ok, in dat geval wint Comkwak! Nieuwe vraag, met dank aan Ronaldootje, die mij hierop wees.Hoeveel Well Stacked Pizza's zitten er over heel vice city? Geef ook aan waar deze zitten. 3: In Little Haiti, Vice Point en Downtown. Jij mag de volgende vraag stellen! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 waarom word er geen vraag gesteld ???? >>> Door Flying Dutchman: Hoe vaak heb ik nu al gezegd dat je degene die een vraag mag stellen een PB moet sturen als hij niet reageert?<<< Reageren
ComKwak Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Sorry dat het zo lang duurde maar ik had een paar internet problemen. De vraag: Hoe heten de leden van de band Love Fist? Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Jezz, Dick, Percy en Willy. Reageren
ComKwak Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Jezz, Dick, Percy en Willy. Dat is goed, jij mag Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Oke een moeilijke: Uit wat voor ingredienten bestaat love juice? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.