Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens Colonel Cortez, omdat ze hem beschuldigen van diefstal terwijl de Fransen al eeuwenlang stelen van arme landen ^_^

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom zijn Fransen hypocriet volgens een bepaald personage? Noem dit personage ook in je antwoord.

Ik weet wel wie het is namelijk colonel cortez maar waarom hij de fransen hypocriet vind weet ik echt niet.

EDIT: shit Motley Crue is me voorgegaan

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:
Volgens Colonel Cortez, omdat ze hem beschuldigen van diefstal terwijl de Fransen al eeuwenlang stelen van arme landen ^_^
Volgende voor jou...

Big mitch baker vindt dat Vrock slappe rock draait en dat hij daarvoor tegen het land heeft gevochten dan geeft lazlow de opmerking maak maar een eigen radio station het is makelijk.

Bewerkt: door cheetha

Infernus, Admiral, Stretch, Maverick, Sea Sparrow (na 80 Hidden packages), Hidden Packages beloningen, Street outfit, Franky outfit (na voltooien 100%), 3x health, 2x armor, 2x adrenaline pill, shotgun, M4, sniper rifle, .357 _O_

Klein vraagje aan Cheetha: Is dat dan enkel aan de vercetti estate of is dat voor alle safehouses? Want eigenlijk kan je alles vinden doorgeen Vice City als je het helemaal uitgespeeld hebt. Je vraag kan meerdere antwoorden hebben. Wees eens wat exacter.

Bewerkt: door GTAIVfreak
Geplaatst:

Dank je wel Cheetha.

Wat is de meest opvallendste verwijzing in Vice City naar de reeks "Miami Vice".

Geplaatst:

Beetje lastig, wat jij het meest opvallend vind kan een ander weer minder opvallend vinden. De serie heet Miami Vice, en dit spel heet Vice City. Maar waarschijnlijk bedoel jij die Cheetah's die je bij wanted level 3 achter je aan krijg. Maar dingen als meest opvallend zijn erg vaag en kunnen op heel veel verschillende manieren geïnterpreteerd worden, probeer meer naar feiten te vragen, daar valt tenminste geen discussie over te voeren.

Geplaatst:

Ik dacht al dat er vragen zouden komen over mijn vraag. Ik zal hem eventjes gedetaileerder stellen.

Wat is de opmerkelijkste gelijkenis in Vice City met Miami Vice. Het antwoord heeft te maken met de stemacteurs. Meer kan ik niet zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...