Metal-Bullets Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Volgens Colonel Cortez, omdat ze hem beschuldigen van diefstal terwijl de Fransen al eeuwenlang stelen van arme landen Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Waarom zijn Fransen hypocriet volgens een bepaald personage? Noem dit personage ook in je antwoord. Ik weet wel wie het is namelijk colonel cortez maar waarom hij de fransen hypocriet vind weet ik echt niet. EDIT: shit Motley Crue is me voorgegaan Bewerkt: 5 mei 2009 door danny18 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Volgens Colonel Cortez, omdat ze hem beschuldigen van diefstal terwijl de Fransen al eeuwenlang stelen van arme landen Volgende voor jou... Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ok hier komt de volgende Wie vind dat V-Rock slappe rock draait? Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ok hier komt de volgende Wie vind dat V-Rock slappe rock draait? lazlow denk ik Reageren
cheetha Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Big mitch baker vindt dat Vrock slappe rock draait en dat hij daarvoor tegen het land heeft gevochten dan geeft lazlow de opmerking maak maar een eigen radio station het is makelijk. Bewerkt: 6 mei 2009 door cheetha Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Goed!, Cheetha de volgende is voor jou Reageren
cheetha Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Welke voorwerpen/voertuigen/wapens kan je vinden na het uitspelen van keep your friends close. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Infernus, Admiral, Stretch, Maverick, Sea Sparrow (na 80 Hidden packages), Hidden Packages beloningen, Street outfit, Franky outfit (na voltooien 100%), 3x health, 2x armor, 2x adrenaline pill, shotgun, M4, sniper rifle, .357 Klein vraagje aan Cheetha: Is dat dan enkel aan de vercetti estate of is dat voor alle safehouses? Want eigenlijk kan je alles vinden doorgeen Vice City als je het helemaal uitgespeeld hebt. Je vraag kan meerdere antwoorden hebben. Wees eens wat exacter. Bewerkt: 6 mei 2009 door GTAIVfreak Reageren
cheetha Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 enkel aan de vercetti estate en jij bent Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Dank je wel Cheetha. Wat is de meest opvallendste verwijzing in Vice City naar de reeks "Miami Vice". Reageren
cheetha Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 De agenten die je achter je aan krijgt als je 3 sterren hebt Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Dat het zich in Maimi (Vice City) afspeelt? Reageren
Baffie Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Beetje lastig, wat jij het meest opvallend vind kan een ander weer minder opvallend vinden. De serie heet Miami Vice, en dit spel heet Vice City. Maar waarschijnlijk bedoel jij die Cheetah's die je bij wanted level 3 achter je aan krijg. Maar dingen als meest opvallend zijn erg vaag en kunnen op heel veel verschillende manieren geïnterpreteerd worden, probeer meer naar feiten te vragen, daar valt tenminste geen discussie over te voeren. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ik dacht al dat er vragen zouden komen over mijn vraag. Ik zal hem eventjes gedetaileerder stellen. Wat is de opmerkelijkste gelijkenis in Vice City met Miami Vice. Het antwoord heeft te maken met de stemacteurs. Meer kan ik niet zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.