Basssss Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Maar ik had het ook over interiors die normaal niet toegankelijk zijn. (En dus wel o.a. door die bug.) En díe wil ik dus weten. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Weetjewat, iemand anders mag, want volgens mij snapt niemand hem. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) En ik ben toevallig Iemand Anders. Simpele snapmap vraag. Als ik om me heen kijk zie ik de Legerbasis, Vuilnisbelt, Hyman memorial stadium en onder me ligt phil's place. EDIt: Deze is echt niet moeilijk. Hier wat hints. Ik sta niet op de grond. Het ligt in dit gebied. Click here to view the SnapMap c'm on. Ik heb het antwoord al bijna gegeven. Iemand doe een gok. Laatste hint. Ik sta niet op de grond maar zit in een helicopter Bewerkt: 13 april 2010 door Rinaldootje Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 zou best willen antwoorden maar snap niks van snapmaps..... Reageren
Basssss Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Eitje, indien het goed is mag iemand anders een nieuwe vraag stellen. Ik heb er namelijk nog steeds geen. :$ Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Eitje, indien het goed is mag iemand anders een nieuwe vraag stellen. Ik heb er namelijk nog steeds geen. /> Nou het duurde anders wel lang totdat iemand een antwoord gaf. Maar het is goed. Dus de eerst volgende die dit ziet mag een nieuwe vraag stellen. Tenzij Basssss je toch eerder is. ^^ Reageren
Basssss Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Ik doe hem toch wel, omdat ik anders probleempjes krijg met de mods. Maar het is een makkelijke: Welke kleur Stretch van Avery Carrington? :$ Bewerkt: 16 april 2010 door Basssss Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 met welk geweer schiet lance op je in de laatste misiie dat hij leeft? Reageren
thomas1010 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 met welk geweer schiet lance op je in de laatste misiie dat hij leeft? Met een kruger? Reageren
thomas1010 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ik kon er geen moeilijke verzinnen dus een makkelijke wie wordt er gaat dood en hoe in de missie the job perfecte uitleg. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) hilary king, hij is aan het rond rijden en als tommy en zijn vrienden moeten worden opgehaald bij de bank, komt hij aanrijden, stapt uit schiet op de swat en wordt zelf doodgeschoten. ik weet niet of het goed is, maar probeer de vraag de volgende keer in normaal nederlands te stellen :$ Bewerkt: 17 april 2010 door marijnajax12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.