Rinaldootje Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Hillary. Die had jij al verteld. Hij rijdt rond komt aanrijden, zegt dat iedereen moet instappen en wordt neergeschoten door S.W.A.T. Maar ook Cam jones kan sterven. Op het moment dat S.w.a.t. de bank binnen komt stormen kan Cam sterven doordat hij hij wordt neergeschoten door s.w.a.t. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Hillary. Die had jij al verteld. Hij rijdt rond komt aanrijden, zegt dat iedereen moet instappen en wordt neergeschoten door S.W.A.T. Maar ook Cam jones kan sterven. Op het moment dat S.w.a.t. de bank binnen komt stormen kan Cam sterven doordat hij hij wordt neergeschoten door s.w.a.t. Jij hebt het geraden dus jij bent En sorry dat het onduidelijk was maar ik was toen moe en lette niet erop wat ik schreef. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Oke hier is de hint. Dit is een engelse zin. Maar toen ik hat plaatste liet ik de woorden vallen. Kan jij ze goed zetten om zo erachter te komen wie het is? Ntihnog Bngris dwon rael etaste pceirs qickeur tahn A good old-fsioheand gnag wat, 'cept myebe a daetsrsr, lkie a bblicail pgalue or smothenig, But Taht may be giong too far in tihs csae Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Goed. Was ook niet moeilijk. Je leest een woord namelijk niet per letter maar in zijn geheel. zlanog de ertese en ltatase ltteer geod satan is het te lzeen. Volgende voor Cuban gangster Bewerkt: 27 april 2010 door Rinaldootje Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 De volgende die dit leest mag een vraag stellen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Dat ben ik dus Oké, waar sta ik: - Ik zie het Hyman memorial stadium - voor me zie ik een armoedige wijk - achter me zie ik water Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 downtown? Daar is een stadium. Reageren
donjon1997 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 missie ''Two Bit Hit'' en 1 Romero's Hearse en een Zwarte Voodoo. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Kerel waar reageer jij eigenlijk op :s Ik denk, Het gebouw wat je kunt kopen, En waar op t dak die heli staat. Bewerkt: 5 juni 2010 door GreyFox-Smurf Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Kerel waar reageer jij eigenlijk op :s Ik denk, Het gebouw wat je kunt kopen, En waar op t dak die heli staat. Allemaal fout Tip: Ik ben niet in Downtown - Ik sta naast het water Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Sta je niet toevallig op die helicopter platform naast het Hyman memorial stadium ? Achter en naast je is (Veel) water, Je ziet het Hyman memorial stadium, En je kijkt dan ook richting de arme wijken ? (De kant richting de vuilnisbelt op ?) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Click here to view the SnapMap Achter je is water, Voor je liggen de sloppenwijken en je zien hyman. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.