Jimmiefitz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Iemand anders mag de vraag stellen, want ik kan nergens op komen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) Waar the hell ben ik? Hint: 1 Hoe kom ik hier weg? Antwoord in Snapmap Bewerkt: 17 juni 2010 door Rinaldootje Reageren
Kratod Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Waar the hell ben ik? Hint: 1 Hoe kom ik hier weg? Antwoord in Snapmap Ik denk op de kleine boot eiland ten zuiden. Klik hier voor de map. Ik denk daar, want als je boot weg drijft dan zit je vast ! Ik weet alleen niet precies welke van de 3 . MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Lekker overzichtelijk ben jij. "hint: hoe kom ik hier weg?" Lekker nuttig. Voor ons is dit meer een gokvraag. Als ik jou was, zal ik even wat tips geven. zoals: Links van mij zie ik.... en rechts van mij zie ik:... Begrijp je. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Waar the hell ben ik? Hint: 1 Hoe kom ik hier weg? Antwoord in Snapmap Ik denk op de kleine boot eiland ten zuiden. Klik hier voor de map. Ik denk daar, want als je boot weg drijft dan zit je vast ! Ik weet alleen niet precies welke van de 3 . MVG. Kratod Helemaal correct. Jij bent. Lekker overzichtelijk ben jij. "hint: hoe kom ik hier weg?" Lekker nuttig. Voor ons is dit meer een gokvraag. Als ik jou was, zal ik even wat tips geven. zoals: Links van mij zie ik.... en rechts van mij zie ik:... Begrijp je. Nou de persoon boven je heeft het waarschijnlijk wel begrepen. Kijk ik geef onduidelijke hints waardoor je moet gokken of goed moet denken. Maar nogsteeds geef ik hints die bij een locatie hoort. Reageren
Kratod Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik sta hoog, westelijk staat icoon gemaakt met een lamp(je hebt het zelf gemaakt ). Zuidelijk is een crosbaan en oostelijk de zee. MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) In downtown bij de spotlight van candy suxxx met de twee borsten met de naam er onder. dit is de missie:G-spotlight Bewerkt: 17 juni 2010 door supergtagamer Reageren
Kratod Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 In downtown bij de spotlight van candy suxxx met de twee borsten met de naam er onder. dit is de missie:G-spotlight U gekoze andwoord is.......................Correct! je mag een vraags tellen ! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Goed. Wat doe ik hier en waar sta ik? Hint 1: ik kom er voor een redenen. Bewerkt: 18 juni 2010 door supergtagamer Reageren
Damos Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Goed. Wat doe ik hier en waar sta ik? Hint 1: ik kom er voor een redenen. Ik snap de vraag niet. Wat doe ik hier en waar sta ik? Ik zie je niet dus hoe moet ik het weten? En de hint daar heb je ook al niks aan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Om hem beter uit te leggen: Ik sta op een plek en ik doe hier iets. Wat doe ik hier en waar sta ik. en een betere tip: In de buurt is een eiland met een bedrijf. (vercetti estade of global films) Reageren
Kratod Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Om hem beter uit te leggen: Ik sta op een plek en ik doe hier iets. Wat doe ik hier en waar sta ik. en een betere tip: In de buurt is een eiland met een bedrijf. (vercetti estade of global films) Dan moet het die golfbaan zijn. Voor eem missie meet je dar iemand doden, weet alleen niet meer welke Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Om hem beter uit te leggen: Ik sta op een plek en ik doe hier iets. Wat doe ik hier en waar sta ik. en een betere tip: In de buurt is een eiland met een bedrijf. (vercetti estade of global films) Dan moet het die golfbaan zijn. Voor eem missie meet je dar iemand doden, weet alleen niet meer welke Je komt op de golfbaan om iemand uit de weg te ruimen tijdens de missie "Four Iron" van Avery Carington. 'In de buurt is een eiland met een bedrijf' Dat moet dan Inter Global Films zijn, Want je Vercetti Estate is GEEN bedrijf he. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Melvin_123 zit er in de buurt, maar nee. Geen golfbaan. Ik hou niet van agressieve, krakkemikkige, oude mannetje's. Maar, ik zit er wel in de buurt. Reageren
Kratod Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Melvin_123 zit er in de buurt, maar nee. Geen golfbaan. Ik hou niet van agressieve, krakkemikkige, oude mannetje's. Maar, ik zit er wel in de buurt. Ow, die huizen waar je voor deze missie heen moet. Dat is in de buurt van de film studio ! ----------- MVG. Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.