GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Non. Het is geen missie. Ik heb het uitgespeeld, dus no mission's Reageren
Kratod Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 De schietbaan bij Amunation in Downtown Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) Allebij fout . Als het zo moeilijk is: Hint: ik ben in het Noorden Bewerkt: 26 juni 2010 door supergtagamer Reageren
Baffie Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Om hem beter uit te leggen: Ik sta op een plek en ik doe hier iets. Wat doe ik hier en waar sta ik. en een betere tip: In de buurt is een eiland met een bedrijf. (vercetti estade of global films) In de buurt is een eiland met een bedrijf? Ik wil niet grappig overkomen, maar compleet Vice City is een eiland voor't geval je dat nog niet was opgevallen. Ik sta op een plek en ik doe hier iets, is de Vice City Quiz getransformeerd naar een cryptisch raadsel? En "ik kom hier voor een redenen" is dat gewoon fout nederlands, gezien het feit dat het óf één reden was of twee redenen en niet een redenen, of moeten we dat ook weer cryptisch opvatten. En waar is vercetti estaDe precies, ben ik nog nooit tegengekomen in het spel. Maargoed, leuke vraag verder om positief af te sluiten, geen idee waar je stond toen je de vraag bedacht. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 ik denk dat je Hier. Bent om te Shoppen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Nou, ik denk dat de volgende vraag voor:...........................Rinaldootje is Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Geen vragen? Ik anders een vraag.. In welke cut-scene zie je een man aan een vleeshaak hangen? Goodluck! Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 In the Beginning dacht ik, daar hangt zo'n gast bij een vlees magazijntje http://nl.wikigta.org/images/b/bf/In_The_beginning_2.jpg Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 De volgende vraag was voor rinaldootje en niet voor "GTASenjo" Dus stop deze vraag maar. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Dankje supergtagamer het was nog niet eens een half uur of Senjo wou al een vraag stellen. Snapmap vraag Waar ben ik? Horizontaal is het 380 maar verticaal is het weer 425? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Snapmap vraag Waar ben ik? Horizontaal is het 380 maar verticaal is het weer 425? Ik snap helemaal niks van je vraag. Leg uit Reageren
Kratod Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Dankje supergtagamer het was nog niet eens een half uur of Senjo wou al een vraag stellen. Snapmap vraag Waar ben ik? Horizontaal is het 380 maar verticaal is het weer 425? Ben je dan hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VC&title=&set=308,288 MVG. Kratod Reageren
vice Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Geen idee wat je juist bedoelt, maar ik heb maar wat geprobeerd . http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VC&title=380+-+425&set=380,425 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee. Verre van. Mijn antwoord kan je vinden door slim gebruik te maken van SnapMap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.