bigG Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Dat is volgens mij goed! Dat hoeft je toch niet te posten? Alleen ik moet zeggen of het goed is. Er komen 6 taxi's die moet je 1 min. ontwijken en dan komt er 1 zebra Cab en die moet je doden dit is de snelste taxi van het spel. Heb je zeker uit de walktrough? Het is in ieder geval goed. Reageren
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Neen dit is niet uit WT ik heb snel de missie gespeeld. Hoeveel auto's staan er in Sunshine Cars en hoe noemen ze. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 In het begin staat er 1: de Sentinel Als je alle 4 de garages hebt gedaan komen er nog 4 bij: Sandking, Deluxo, Hotring Racer en Sabre Turbo Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Er is in Little Haïti 1 winkel die je moet beroven, welke? (Je moet wel de complete naam noemen) Bewerkt: 1 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Jij mag de volgende doen! Reageren
bigG Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Om hoelaat begin je met spelen? (dus waarneer je zelf rond kan lopen ect) Ik wil het op de minuut precies! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Wat is de slogan van de Ocean View Medical Foundation? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) "always looking out for you'' dacht ik. EDIT: ik heb bewijs, kijk maar in de handleiding op pagina 17, daar staat een advertentie van het ocean view hospital met de slogan erbij! Bewerkt: 1 augustus 2005 door flying dutchman Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Dat is de slogan van het Ocean View Hospital. Ik vroeg om de slogan van de Ocean View Medical Foundation, die heeft een andere slogan... Edit: Omdat er al 2 dagen niet is gereageerd, geef ik een hint: Je kunt het antwoord in de buurt van de haven vinden waar Cortez z'n schip ligt. Bewerkt: 3 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.