RocketShooter Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In Trojan Voodoo staat er op een gegeven moment 'Meet up with Rico and the others'. Ook al is hij in Naval Engagement vermoord... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In Trojan Voodoo staat er op een gegeven moment 'Meet up with Rico and the others'. Ook al is hij in Naval Engagement vermoord... Goedzo, ik had niet verwacht dat iemand verder zou kijken dan de missie Naval Engagement. Volgende voor jou. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In Trojan Voodoo staat er op een gegeven moment 'Meet up with Rico and the others'. Ook al is hij in Naval Engagement vermoord... Goedzo, ik had niet verwacht dat iemand verder zou kijken dan de missie Naval Engagement. Volgende voor jou. ik zij eerder naval engagement. Reageren
RocketShooter Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In hoeveel missies komt Avery Carrington voor? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 hoor ik geen vraag te stellen? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Blijkbaar niet want rocketshooter gaf een ander antwoord p.s: mijn antwoord op de vraag: 4 of 5 keer. 4 missies en volgens mij een keer in een cut scene. MVG: supergtagamer Bewerkt: 1 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 sorry dat ik wat of topic ga maar ik hou er van gelijk te hebbem :$ zie vorige pagina.. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Gast dat is gewoon een foutje van R* dat je Rico wel weer ziet in de missie Trojan Voodoo terwijl hij eigenlijk al dood had moeten zijn in de missie Naval Engagement, maar toch zie je hem wel weer in de missie Trojan Voodoo duidelijk. Dus de volgende vraag is en blijft voor Rocketshooter. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Gast dat is gewoon een foutje van R* dat je Rico wel weer ziet in de missie Trojan Voodoo terwijl hij eigenlijk al dood had moeten zijn in de missie Naval Engagement, maar toch zie je hem wel weer in de missie Trojan Voodoo duidelijk. Dus de volgende vraag is en blijft voor Rocketshooter. oh lama zijn vraag weet ik alleen niet Reageren
RocketShooter Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Hij quotete mijn bericht en zei bij die quote 'jij mag de volgende vraag stellen', dus vandaar dat ik de volgende vraag stelde Maar ik bedoel met mijn vraag in hoeveel cutscènes van missies je hem ziet (je ziet hem voor zover ik weet toch nooit in levenden lijve, dus het is allemaal in cutscènes). Ik kan 4 of 5 keer niet goedrekenen, je moet echt één antwoord geven Bewerkt: 2 augustus 2010 door RocketShooter Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) In The Party, Riot, al Avery's missies, en in de cutscene van Shakedown. Nee, jij zei 4 of 5 keer, en dat is geen vast antwoord. Als dit goed is heb ik dus de vraag. Bewerkt: 2 augustus 2010 door Cuban Gangster Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 In The Party, Riot, al Avery's missies, en in de cutscene van Shakedown. Dat bedoel ik. 5 keer. Reageren
RocketShooter Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Cuban Gangster heeft het goed (dat zijn trouwens 6 missies). Dus de volgende vraag voor hem! Reageren
Nissan Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik maak hem niet al te moeilijk. Geef mij alle buurten waar gangs zich verscholen houden. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Prawn Island: Streetgang Little Haïti: Haitians Little Havana: Cubans Starfish Island: Diaz gang(later de Vercetti gang) Fort Baxter Airbase: Army gang Leaf Links: Golf gang Downtown: Biker gang Patrol invest group: Met name op Starfish Island en bij het vliegveld kun je ze vaak vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.