Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er staat een schitterende envelop onder iedereens avatar waarmee je een mooie PB kunt sturen om zulke dingetjes te melden aan diegene die aan de beurt is. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen hebben niet eens meer geduld :-(

Ach ja volgende vraag.

Verbeter (D.m.v. Paint of een ander foto bewerkingsprogramma deze screenshot

VC_Endurance.jpg

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

ik merk geen verschil met het echte :S

Ik ook niet :schater:

Het is de beta map van Vice City, dus nu moet je volgens mij de map aanpassen zodat hij hetzelfde is als de Vice City map die we nu kennen. ;)

Geplaatst:

Is dit goed genoeg, ik heb wel heel veel veranderd, maar het zou kunnen. Als je de verschillen wilt weten, het stadion hoort erbij, het vliegveld is een stuk kleiner, het strand is groter, de luchtmachtbasis is kleiner, de vuurtoren is er wel, een aantal wegen in downtown zijn erbij gekomen, de brug boven starfish island is recht en de zeearm bij VicePort is zomaar weg. Ik ben nogal handig met zulke programma's als paint, vandaar dat je het verschil gewoon niet ziet op die plattegrond.

Nieuwe plattegrond

Ja, dat is de VC map zoals we hem kennen. Maar aan de race zelf is ook nog iets fout. En dat wil ik graag verbeterd zien ;)

Dus hij is nog niet correct

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Ja, dat is de VC map zoals we hem kennen. Maar aan de race zelf is ook nog iets fout. En dat wil ik graag verbeterd zien ;)

Dus hij is nog niet correct

ik heb hem vergeleken met de echte race en zie geen verschil hoor

Op WikiGTA (Hier) staat dit:

"Merk op dat de kaart niet klopt. Volgens deze kaart zou je eerst nog door Vice Port gaan, terwijl je meteen vanaf het begin oversteekt naar het eerste eiland. Het is niet bekend of de race nu 6.1 miles is met het stuk in Vice Port erbij of niet."

Volgens mij bedoeld Rinaldootje dit.

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...