roy2000 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Degene die het antwoord raad mag de volgende vraag doen, en zo verder... Vraag: Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten? Regels voor dit topic: Maximaal 3 posts per dag. Per dag mag je dus maximaal 3 x proberen een vraag correct te beantwoorden. Heb je de vraag bij de derde poging goed beantwoord is het buiten de 3 posts om nog toegestaan om een nieuwe vraag te stellen. Het is dan niet de bedoeling dat je bij elk fout antwoord gaat posten dat het betreffende antwoord fout is, maar post dan alleen nog als het correcte antwoord wordt gegeven.4 maanden Reageren
GTARM Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 (bewerkt) Wel hele moeilijke vraag he...Oke ik doe een gokje 15 jaar misschien Telt niet mee zie hieronder Bewerkt: 26 november 2010 door GTARM Reageren
Gast Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Degene die het antwoord raad mag de volgende vraag doen, en zo verder... Vraag: Hoelang heeft Tommy Vercetti in de bak gezeten? Regels voor dit topic: Maximaal 3 posts per dag. Per dag mag je dus maximaal 3 x proberen een vraag correct te beantwoorden. Heb je de vraag bij de derde poging goed beantwoord is het buiten de 3 posts om nog toegestaan om een nieuwe vraag te stellen. Het is dan niet de bedoeling dat je bij elk fout antwoord gaat posten dat het betreffende antwoord fout is, maar post dan alleen nog als het correcte antwoord wordt gegeven.4 maanden Heb jij antwoord gegeven op mijn vraag dat goed was? Nee. Eerst mijn vraag. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Fort Baxter Air Base zag er oorspronkelijk heel anders uit, en wel als een enorme militaire luchtbasis. De term 'Air Base' in de naam van de legerbasis doet vermoeden dat Fort Baxter oorspronkelijk als luchtbasis bedoeld was. Ook staat er in de huidige basis een grote blauwe vliegtuighangaar. Reageren
Gast Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Jullie denken te moeilijk,het staat letterlijk op wikigta... Die luchtbasis is zeker dat het niet waar is. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Misschien kan je iets duidelijker zijn.. Er kan zo veel niet kloppen in Vice City. Wees wat specifieker met de vraag. (Zeg bijvoorbeeld dat het iets met voertuigen te maken heeft) Anders zijn we volgend jaar nog aan het gokken.. Reageren
Gast Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Misschien kan je iets duidelijker zijn.. Er kan zo veel niet kloppen in Vice City. Wees wat specifieker met de vraag. (Zeg bijvoorbeeld dat het iets met voertuigen te maken heeft) Anders zijn we volgend jaar nog aan het gokken.. Is ook in het Sa-forum hoor. HEt staat letterlijk ergens geschreven in VC dat het misschien niet waar is. Jullie denken echt te moeilijk... Reageren
GTARM Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Ik zal er even een einde aan maken denk dat ik hem weet : Er hangen reclame poster met daarop: ''50% of everything* '' Met daaronder kleine leters: * may not be treu (is misschien niet waar) Zoals je zij een moeilijke makelijke vraag Reageren
Gast Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik zal er even een einde aan maken denk dat ik hem weet : Er hangen reclame poster met daarop: ''50% of everything* '' Met daaronder kleine leters: * may not be treu (is misschien niet waar) Zoals je zij een moeilijke makelijke vraag Dat is goed. Reageren
GTARM Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Sorry voor late reactie zit in een verhuizing. Vraag. Wat is de naam voor Disney World in GTA Vice City? Reageren
Basssss Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Glory Hole Themepark? Of werd die naam pas gebruikt in SA? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Die naam werd inderdaad pas in GTA: San Andreas gebruikt. Fun World is het juiste antwoord. Reageren
GTARM Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Klopt volgende vraag voor jou! sorry voor late andwoord ben net verhuist dus had even een aantal dagen geen internet. Reageren
LSDesign Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) -kan een admin deze post verwijderen? Ik had op een verouderde vraag greageerd.- Bewerkt: 17 december 2010 door LSDesign Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Welke uitspraak hoor je regelmatig als je Busted bent en van wie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.