Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is het niet helemaal. Het is niet altijd de Lance's Infernus geweest.

Weet jij dan een ander personage, naast Tommy Vercetti die altijd de Infernus kan gebruiken, die erin rijdt?

Maargoed, de Infernus is altijd wit.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is het niet helemaal. Het is niet altijd de Lance's Infernus geweest.

Weet jij dan een ander personage, naast Tommy Vercetti die altijd de Infernus kan gebruiken, die erin rijdt?

Maargoed, de Infernus is altijd wit.

Wat ik bedoel is dat de infernus die voor het Vercetti Estate stond niet altijd die van Lance was. Voor een bepaalde missie kwam hij in verschillende kleuren en daarna allen nog maar in het wit. Welke missie?

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

De volgende vraag is voor Guardian :tu:

Wat ik bedoelde is dat de Infernus voor de missie "Rub Out" in verschillende kleuren voor het Diaz Estate verscheen en dus duidelijk niet Lance's Infernus was. Maar na de zonetgenoemde missie alleen in het wit voorkomt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een oplettend lid meldde mij dat ik hier nog een nieuwe vraag moet stellen.

Hoeveel tegenstanders heb je bij "Hotring"?

Geplaatst:

Te makkelijk zo te zien. Volgende voor jou, Nandro.

Ik weet niet of 'ie te makkelijk was hoor, ik heb gewoon veel teveel Vice City gespeeld. Ben vorige week nog weer 's opnieuw begonnen en 't blijft leuk. Maar goed, nieuwe vraag:

In welke missie kun je bonusdollars verdienen en op welke manier kan dat?

Geplaatst:

Gun Runner van Phil Cassidy. Daar kan je die mannetjes op hun Faggio vermoorden, waarna je een bonus van 100$ krijgt.

Vroeger, toen ik nog heel klein was, cheatte ik altijd een tank en reed dan recht op de Faggio's af, waardoor deze ontplofte en die bonussen in no-time binnen waren. ^^

Geplaatst:

Gun Runner van Phil Cassidy. Daar kan je die mannetjes op hun Faggio vermoorden, waarna je een bonus van 100$ krijgt.

Ik was 'r al bang voor dat er nog een missie zou zijn...ik had namelijk een andere in gedachten. Weet je die toevallig ook nog? Sowieso is de volgende vraag voor jou, maar zou mooi zijn als je de andere missie ook nog weet.

Geplaatst:

Ik was 'r al bang voor dat er nog een missie zou zijn...ik had namelijk een andere in gedachten. Weet je die toevallig ook nog? Sowieso is de volgende vraag voor jou, maar zou mooi zijn als je de andere missie ook nog weet.

Ik heb geen idee welke missie dat zou zijn, tenzij je het misschien over submissies hebt? Je kan deze misschien als volgende vraag stellen. ;)

Mijn vraag: wat is er vreemd aan onderstaande screenshot?

1298367005-420.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...