Jesperkaj Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Dat is het niet helemaal. Het is niet altijd de Lance's Infernus geweest. Weet jij dan een ander personage, naast Tommy Vercetti die altijd de Infernus kan gebruiken, die erin rijdt? Maargoed, de Infernus is altijd wit. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Dat is het niet helemaal. Het is niet altijd de Lance's Infernus geweest. Weet jij dan een ander personage, naast Tommy Vercetti die altijd de Infernus kan gebruiken, die erin rijdt? Maargoed, de Infernus is altijd wit. Wat ik bedoel is dat de infernus die voor het Vercetti Estate stond niet altijd die van Lance was. Voor een bepaalde missie kwam hij in verschillende kleuren en daarna allen nog maar in het wit. Welke missie? Bewerkt: 28 januari 2011 door vice infernusX Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Na de missie "Rub Out" denk ik. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 De volgende vraag is voor Guardian Wat ik bedoelde is dat de Infernus voor de missie "Rub Out" in verschillende kleuren voor het Diaz Estate verscheen en dus duidelijk niet Lance's Infernus was. Maar na de zonetgenoemde missie alleen in het wit voorkomt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Een oplettend lid meldde mij dat ik hier nog een nieuwe vraag moet stellen. Hoeveel tegenstanders heb je bij "Hotring"? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Niet te moeilijk he volgende voor Jesper. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 In welk gebouw is er een motor te vinden? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 In welk gebouw is er een motor te vinden? Howlin' Petes Biker Emporium. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Te makkelijk zo te zien. Volgende voor jou, Nandro. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Te makkelijk zo te zien. Volgende voor jou, Nandro. Ik weet niet of 'ie te makkelijk was hoor, ik heb gewoon veel teveel Vice City gespeeld. Ben vorige week nog weer 's opnieuw begonnen en 't blijft leuk. Maar goed, nieuwe vraag: In welke missie kun je bonusdollars verdienen en op welke manier kan dat? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Gun Runner van Phil Cassidy. Daar kan je die mannetjes op hun Faggio vermoorden, waarna je een bonus van 100$ krijgt. Vroeger, toen ik nog heel klein was, cheatte ik altijd een tank en reed dan recht op de Faggio's af, waardoor deze ontplofte en die bonussen in no-time binnen waren. ^^ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Gun Runner van Phil Cassidy. Daar kan je die mannetjes op hun Faggio vermoorden, waarna je een bonus van 100$ krijgt. Ik was 'r al bang voor dat er nog een missie zou zijn...ik had namelijk een andere in gedachten. Weet je die toevallig ook nog? Sowieso is de volgende vraag voor jou, maar zou mooi zijn als je de andere missie ook nog weet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Gun Runner van Phil Cassidy. Daar kan je die mannetjes op hun Faggio vermoorden, waarna je een bonus van 100$ krijgt. Ik was 'r al bang voor dat er nog een missie zou zijn...ik had namelijk een andere in gedachten. Weet je die toevallig ook nog? Sowieso is de volgende vraag voor jou, maar zou mooi zijn als je de andere missie ook nog weet. Ik heb geen idee welke missie dat zou zijn, tenzij je het misschien over submissies hebt? Je kan deze misschien als volgende vraag stellen. Mijn vraag: wat is er vreemd aan onderstaande screenshot? Reageren
Nissan Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Sonny's pak is nu blauw terwijl het normaal bruin achtig is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.