Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je zit in de buurt, maar als je de afbeelding vergelijkt met bijvoorbeeld deze afbeelding op WikiGTA dan zie je dat deze kledingkleur normaal is. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Lance' zijn witte pak zit op een ruwe manier vast, nog maar één knoop zit dicht, de rest lijkt opengerukt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Lance' zijn witte pak zit op een ruwe manier vast, nog maar één knoop zit dicht, de rest lijkt opengerukt. Ook dat is het niet, maar je zit in de goede richting. Reageren
Baffie Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ik vind het altijd riskant om vragen te stellen met "wat is er vreemd aan?" omdat iedereen iets anders vreemd kan vinden, maargoed. Als Cuban Gangster al in de goede richting zat, dan zeg ik dat het pak van Ken Rosenberg nogal vreemd aan doet zien, het pak zit wel vast, maar zit niet vastgeknoopt omdat de knoop in het midden de andere rever niet haalt of hoe dat ook heet. Als Cuban Gangster niet in de goede richting had gezeten had ik gezegd dat alle schilderijen op de achtergrond scheefhangen, maargoed, die moet je maar even niet meetellen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Dat bedoel ik ook niet.. De vraag is inderdaad nogal vaag, maar ik bedoel dat er iets veranderd is. Dus niet dat het te maken heeft met de slechte graphics van GTA Vice City, maar iets wat normaal anders te zien is in het spel. Reageren
Baffie Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 De rechterarm van Lance is erg smal, op wat voor manier zat Cuban Gangster dichtbij met de kleding van Lance, gaat het dan om Lance, om kleding of dat Lance z'n huidskleur minder bruin is dan normaal. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Het heeft met de kleding te maken, dacht dat het redelijk duidelijk zou zijn, maar dat is het precies niet. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Bij de Vercetti-outfit hoort een paars overhemd, terwijl in de screen Tommy een soort zalm-kleurig overhemd draagt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Dat zocht ik inderdaad. Het viel mij onmiddellijk op dat in deze cutscene de Vercetti Outfit opeens een andere kleur had en dus dacht ik dat iedereen die recentelijk GTA Vice City heeft gespeeld dit ook zou zien. Mijn excuses voor mocht deze vraag te vaag zijn, maar de volgende vraag gaat nu naar guardian1980. ^^ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Ik weet het even niet, dus kom ik met deze redelijk makkelijke vraag: Wat is de maximum doorrijhoogte van de grote parkeergarages in Vice City? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Makkelijke vraag eigenlijk, kan je zo opzoeken, maar heb op dit moment men PS2 niet. Ik kan dus zien in het filmpje van Guardian Angels dat der 4.0M staat. Screenshot; Zoals je boven ziet, staat er 4,0 M Bewerkt: 7 maart 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Het was inderdaad gewoon een opzoekvraag, maar je moet het wel even doen. De volgende vraag is voor Mr.Niko-Bellic. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Beetje een vage misschien, maarja. Je hoort in een missie het geluid van een sniper, terwijl er daar niet met een sniper geschoten word. Welke missie is dit en wanneer gebeurd het ? Bewerkt: 7 maart 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik gok op Martha's Mug Shot, tijdens het fotograferen van Candy Suxxx en Alex Shrub. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Nope EDIT Tip; 1e deel van het eiland. Bewerkt: 11 maart 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.