NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 5 paint'n spray's Dat zei ik ook al. Kijk gewoon even 2 posts boven die van jou! Reageren
PuffDawg Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ow, sorry niet op gelet :$ van het mijn antwoord moet je niks aantrekken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 11 paints sprays 11 Hoe kom je hier nu weer bij. Weetje wel wat ze bedoelen. Ze bedoelen die garage's waar je je auto in kan zetten en dat hij dan word gemaakt voor $100,-. En het zijn er trouwens 5 zoals NandroDavids heeft gezegt. Maar toch afwachten op een reactie van chaos-power. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Het zijn er inieder geval niet erg veel Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Het zijn er inieder geval niet erg veel Wat is dit voor antwoord, ik begrijp dat je nieuw bent, maar post iets nuttigs of post niet. Hou daar voortaan rekening mee, want dit is een quiz daar moet je antwoorden posten. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 1 in Washington Beach 1 in VicePort 1 in VicePoint 1 in Little Haïti De Spray 'n' Go bij sunshine is precies hetzelfde, maar hij vraagt naar de pay 'n' sprays, het antwoord is dus 4, kijk ook maar op je kaart tijdens het spelen van het spel, er worden er maar 4 weergegeven. De andere is toch écht een spray 'n' go hoewel er niks anders aan is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 1 in Washington Beach1 in VicePort 1 in VicePoint 1 in Little Haïti De Spray 'n' Go bij sunshine is precies hetzelfde, maar hij vraagt naar de pay 'n' sprays, het antwoord is dus 4, kijk ook maar op je kaart tijdens het spelen van het spel, er worden er maar 4 weergegeven. De andere is toch écht een spray 'n' go hoewel er niks anders aan is. Je zegt dat de Spray bij Sunshine Auto's geen Pay 'N Spray is, maar op de bijgeleverde map in het doosje staat deze Spray wèl aangegeven als Pay 'N Spray. Afwachten dus wat Chaospower zegt... Reageren
Baffie Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik bedoelde de plattegrond die je ziet als je op Esc duwt en dan op "map" klikt, dan staat hij er niet bij, de vraag is niet heel duidelijk gesteld, beetje jammer. Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 NandroDavids jij hebt het juist sorry maar ik was mijn sig vergeten te veranderen dat ik een week op reis was nogmaals sorry. Reageren
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Nu moeten we wachten tot 26 augustus, want NandroDavids is op vakantie. Reageren
Damos Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 misschien moet iemand anders de vraag dan stellen en dan mag hij weer als hij er weer is Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Stel jij dan maar de vraag Shin Chan, lijkt me beter dan wachten tot 26 Augustus! Reageren
Damos Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 heveel hidden pakages liggen er op starfish island Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.