Guardian1980 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Beetje vreemd antwoord op deze vraag. Ik denk dat je in het verkeerde topic zit. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Nee, ik zat alleen op een verkeerde pagina, en dan post ik iets, kom ik erachter dat ik op de verkeerde pagina zit te kijken Reageren
gieljangta Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Juist Guardian 1980 het is aan jou Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Wie komt er met een goedkoop alternatief voor benzine? Reageren
Basssss Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Wilde gok: The Truth? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Deze quiz gaat over Vice City, niet over San Andreas Reageren
Basssss Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Ohlol, nou je het zegt... Ik ben echt toe aan vakantie. Phil Cassedy dan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Het is inderdaad Phil Cassidy. Op Kaufman Cabs Radio geeft Dolores op een gegeven moment aan dat hij heeft gebeld met een mooi aanbod. Reageren
Basssss Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Welke wapens kom je wel tegen gedurende het spel, maar kun je niet zelf gebruiken? Reageren
myron.b Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 car bomb,camera,tear gas grenade,remote grenade? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 (bewerkt) Car bomb, kun je wel gebruiken. Rij een 8-Ball shop in en je auto kan een scheet laten. Met andere woorden, fout. Camera, kun je gebruiken tijdens de missie Martha's Mug Shot. Fout dus. Tear Gas Grenade, correct voor de PC en XBox versies van het spel. Dan word Tear Gas enkel gebruikt tijdens The Job door de SWAT. Remote Grenades, kun je wel gebruiken? Fout dus. Dan mis ik er alsnog een paar. Bewerkt: 22 september 2011 door Basssss Reageren
myron.b Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 bedoel je dat je ze nooit gebruikt dan? je ziet ze wel maar je kan ze niet gebruiken? hoeveel zijn het er als je dat wilt zeggen. Reageren
Basssss Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 bedoel je dat je ze nooit gebruikt dan? je ziet ze wel maar je kan ze niet gebruiken? Dat zeg ik toch? Dat is exact hetzelfde als wat ik zeg. Je ziet ze wel (bijvoorbeeld tijdens cutscenes), maar je hebt nooit de mogelijkheid om het wapen zelf te bedienen of te gebruiken. Reageren
Baffie Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 De biljartstok, die wordt gebruikt tijdens de cutscenes voor de Angelmissies, maar je kan 'm zelf nooit gebruiken. Ook heb je tijdens de missie Publicity Tour een bom in de auto zitten die afgaat als je te zacht rijdt, die kan je verder zelf ook nergens gebruiken. Is dus een apart type autobom. Verder heb je nog de spijkermatten op de weg, kan je zelf niet gebruiken, maar gebruikt de politie wel als wapen tegen jouw banden. Zitten er hier een paar tussen die je zocht? Reageren
Basssss Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Dat waren eigenlijk niet diegenen die ik zocht, maar het zijn wel potentiële wapens om aan de lijst toe te voegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.