Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 De autobommen die uit de Romero's Hearse worden gegooid in de missie Two Bit Hit? Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Jullie moeten niet zo moeilijk denken. Een tip: een van de wapens die ik zoek is een machinegeweer en de andere is een pistool. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 (bewerkt) De wapens die worden gebruikt door de overvallers tijdens de deal met Lance en Victor in het begin van het spel? Bewerkt: 30 oktober 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 De MP5? En de colt python? (ik weet geen ander pistool zo gauw.) Reageren
Basssss Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 De wapens die worden gebruikt door de overvallers tijdens de deal met Lance en Victor in het begin van het spel? De MP5? Jullie zitten in de goede richting! En de colt python? (ik weet geen ander pistool zo gauw.) Die is wel fout. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Desert Eagle? Bewerkt: 4 november 2011 door Sammie3 Reageren
Basssss Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Desert Eagle? Jup, nu de laatste nog. minigun xD? Nop. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Je hebt ook nog double-pistol. Ik meen me een scène te herinneren waarin iemand schiet (of rondloopt) met 2 pistolen tegelijk, dat kan in het spel niet, die zou je ook nog toe kunnen voegen. Ik vind het wel weer een vraag waar mega veel antwoorden op te geven zijn, maar waarbij het pas goed wordt gerekend als de vraagsteller hoort waar hij zelf aan zat te denken toen hij de vraag stelde. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 En de M16? M60 Beide fout. Je hebt ook nog double-pistol. Ik meen me een scène te herinneren waarin iemand schiet (of rondloopt) met 2 pistolen tegelijk, dat kan in het spel niet, die zou je ook nog toe kunnen voegen. Ik vind het wel weer een vraag waar mega veel antwoorden op te geven zijn, maar waarbij het pas goed wordt gerekend als de vraagsteller hoort waar hij zelf aan zat te denken toen hij de vraag stelde. Double pistol is fout. Ik snap dat er genoeg antwoorden zijn die misschien wel of misschien niet kunnen, maar het machinegeweer dat ik zoek is echt uniek in haar uiterlijk. (Zoals de Desert Eagle dat ook is) Tommy-Vercetti en bassieboy35 hierboven zaten er heel dicht bij. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Hoezo is de m60 fout?Ik zie een Desert Eagle, Luger en M60 Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 M60 kun je gewoon gebruiken, je kunt 'm als goed is vinden in de Army base. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) SMG, MP5, MP? Bewerkt: 6 november 2011 door Sammie3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.