Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jullie moeten niet zo moeilijk denken. :puh: Een tip: een van de wapens die ik zoek is een machinegeweer en de andere is een pistool.

Geplaatst: (bewerkt)

De wapens die worden gebruikt door de overvallers tijdens de deal met Lance en Victor in het begin van het spel?

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Geplaatst:

De wapens die worden gebruikt door de overvallers tijdens de deal met Lance en Victor in het begin van het spel?

De MP5?

Jullie zitten in de goede richting! :bier:

En de colt python? (ik weet geen ander pistool zo gauw.)

Die is wel fout. :(

Geplaatst:

Je hebt ook nog double-pistol. Ik meen me een scène te herinneren waarin iemand schiet (of rondloopt) met 2 pistolen tegelijk, dat kan in het spel niet, die zou je ook nog toe kunnen voegen. Ik vind het wel weer een vraag waar mega veel antwoorden op te geven zijn, maar waarbij het pas goed wordt gerekend als de vraagsteller hoort waar hij zelf aan zat te denken toen hij de vraag stelde.

Geplaatst:

En de M16?

M60

Beide fout.

Je hebt ook nog double-pistol. Ik meen me een scène te herinneren waarin iemand schiet (of rondloopt) met 2 pistolen tegelijk, dat kan in het spel niet, die zou je ook nog toe kunnen voegen. Ik vind het wel weer een vraag waar mega veel antwoorden op te geven zijn, maar waarbij het pas goed wordt gerekend als de vraagsteller hoort waar hij zelf aan zat te denken toen hij de vraag stelde.

Double pistol is fout. Ik snap dat er genoeg antwoorden zijn die misschien wel of misschien niet kunnen, maar het machinegeweer dat ik zoek is echt uniek in haar uiterlijk. (Zoals de Desert Eagle dat ook is) :bier: Tommy-Vercetti en bassieboy35 hierboven zaten er heel dicht bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...