Damos Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja helemaal goed de eer gaat naar jou succes Reageren
bigG Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Wat at DJ: Oliver "Ladykiller" Biscuit volgens zijn verhaal terwijl hij het liedje summer maddness voor het eerst hoorde, en van wie is dat liedje? (ik heb hem zelf op mijn pc staan:D). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Wat at DJ: Oliver "Ladykiller" Biscuit volgens zijn verhaal terwijl hij het liedje summer maddness voor het eerst hoorde, en van wie is dat liedje? (ik heb hem zelf op mijn pc staan:D). Gelieve niet te moeilijke vragen te stellen, je moet een compleet onderzoek maken om dit te kunnen beantwoorden. Reageren
bigG Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Gelieve niet te moeilijke vragen te stellen, je moet een compleet onderzoek maken om dit te kunnen beantwoorden. Nee hoor want je luistert gewoon naar het radiostation waar hij bij zit want hij vertelt het daarop (ik bedoel volgens het verhaal op de radio dus niet wat hij in de opname studio at). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb het nummer gedownload (€0,70) en ik hoor er niks over er is ook geen zang, (wel mooi nummer trouwens) en om er dan erachter te komen moet je eerst het radio station minstens een uur beluisteren, zolang staat er aan audio op een zender. Reageren
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb het radiostation beluisterd, na een half uur vond ik het wel genoeg. En ik heb niks gehoord Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Jep, ik ga met jullie me, er valt echt niks te horen? Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) hij at banditos\hotdogs of oiets en summer maddness is van kool and the gang Bewerkt: 13 augustus 2005 door Friemel Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Friemel heeft het goed, het is in de aankondiging van het nummer of feaver 105 ofzoiets, het is ook niet in het nummer maar dus in de aankondiging, hij vertelt dat hij samem met zijn liefde op het eerste gezicht een bandito ding zat te eten en ondertussen naar de zonsondergang zat te kijken met haar terwijl hij dat nummer voor het eerst hoorde. Tenminste dat dacht ik. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 het was meer iets met een jukebox gloof ik, maar mijn vraag is: hoe heet de missie dat je met een rc helicopter bommenmoet plaatsen en van wie krijg je de missie? Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Demolition Man van avery carrington. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 dat is (natuurlijk) goed Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Een makkelijke deze keer. Hoe heet de dj van Wildstyle? Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Super Rockin' Mister Magic (a.k.a. Sir Juice) Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Volgens mij is dat goed want in de wl staat dj magic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.