xoex23 Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Volgens mijn theorie zijn het er 5. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Volgens mijn theorie zijn het er 5. Geef trouwens als je antwoord geeft ook even met een SnapMap aan hoe je route precies is, zoals Jesperkaj deed. Vind 't wel interessant om te zien welke routes jullie allemaal uitstippelen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 (bewerkt) 1 bocht? (ik heb de hele route aangegeven, en de bocht met meerdere puntjes aangegeven) Snapmap Bewerkt: 10 maart 2012 door Donald F. Duck Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 1 bocht? (ik heb de hele route aangegeven, en de bocht met meerdere puntjes aangegeven) Snapmap Ja, 1 bocht is inderdaad het minimum Ik had zelf toen ik de vraag bedacht in gedachten om de meest zuidelijke brug al op te gaan, maar zoals jij het doet via Starfish Island kan ook, denk ik. De 'bocht' die je daardoor rijdt door met de weg mee te gaan richting Starfish Island komt wel in de buurt van 90 graden, maar toch: 1 is het goede antwoord. Volgende vraag voor jou! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Welke voertuigen spawnen bij een bedrijf na het voltooien van één van de missies van dat bedrijf (en bij welk bedrijf spawnen deze voertuigen dan)? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 (bewerkt) Dat is er al één, maar niet allemaal. Misschien is de vraag een beetje onduidelijk gesteld, maar ik bedoel dus meerdere voertuigen bij meerdere bedrijven. Bewerkt: 11 maart 2012 door Donald F. Duck Reageren
myron.b Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Sunshine Auto's? Je kan er sportwagens vinden. Dus Kaufman,taxi's en Sunshine Auto's,sportwagens. Reageren
xoex23 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Ik heb, Sunshine auto's sabre turbo, 2 rally wagens en senitiel (uit mijn hoofd.) Kaufman cabs : taxi's En bij de ijsfabriek een meneer whopee Interglobal films: een skimmer en een patriot. En tot slot bij botenhandel (weet de naam even niet.) een boot. Ik heb het uit mijn hoofd gedaan dus ik heb geen idee of het allemaal goed is. Bewerkt: 12 maart 2012 door xoex23 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Ik heb, Sunshine auto's sabre turbo, 2 rally wagens en senitiel (uit mijn hoofd.) Kaufman cabs : taxi's En bij de ijsfabriek een meneer whopee Interglobal films: een skimmer en een patriot. En tot slot bij botenhandel (weet de naam even niet.) een boot. Ik heb het uit mijn hoofd gedaan dus ik heb geen idee of het allemaal goed is. Er zitten een aantal foute tussen, maar de goede zitten er wel tussen (de boten en Mr Whoopee spawnen namelijk bij het kopen, niet bij het voltooien van een missie, en de Sentinel en Patroit stonden er altijd al). Volgende vraag dus voor jou. Bewerkt: 12 maart 2012 door Donald F. Duck Reageren
xoex23 Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 10 dagenlater kom ik eens met de vraag aan zetten Op wie is de verkoper in de ammo-nation gebaseerd? Reageren
xoex23 Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 Helemaal goed, volgende vraag voor jouw! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 En dan gaan we hier ook maar eens verder. In welk hotel heeft Kenny Rosenberg zijn advocatenkantoor gevestigd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.