Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Sorry hoor, maar ik vind dit onredelijk.ik zit allemaal hier te zoeken, en jij maakt doodleuk een eigen EE. Ik vraag nog aan jou is het een titel van een EE en jij zegt JA. Ik ben niet zo zielig om zelf EE's te verzinnen, hij bestond al heel lang, en ja het is een titel van een EE namelijk Oceanic -> Cocaine maar hij staat niet tussen de lijst van gtagames Bewerkt: 14 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 wat is de waarheid achter de hidden packages? waarom zijn ze zo byzonder dat je ze moet verzanmelen? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Er zit cocaine in Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Welk woord kan je uit Oceanic krijgen?? Engels of nederlands? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Welk woord kan je uit Oceanic krijgen?? Engels of nederlands? We zijn er al klaar mee, het antwoord was cocaine. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Welk woord kan je uit Oceanic krijgen?? Engels of nederlands? We zijn er al klaar mee, het antwoord was cocaine. @ Friemel: Laat marty maar een vraag doen EDIT: Heh, hoe kan dat nou Bewerkt: 14 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Sorry, ik was vergeten de pagina te laden. Wil je zelf dan geen vraag stellen? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Sorry, ik was vergeten de pagina te laden.Wil je zelf dan geen vraag stellen? Nee, stel jij maar een vraag Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Een makkelijke: Wat moet je allemaal doen in en rondom het stadion en met wat? En wat kun je daar oppakken (hidden packages ed) Bewerkt: 14 augustus 2005 door marty Reageren
Gino Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Umm ik neem aan om het helemaal 100 % uit te spelen Je kan hidden packages oppakken Police Bribes Cocaine Pillen Health Armor Als je de company's hebt gekocht en ze maken geld voor je kan je het geld oppakken Wat moet je doen ? Missies doen bij verschillende mensen Missies doen bij bedrijven die je net hebt gekocht Zo is het denk ik wel een beetje compleet Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Er ligt een Hidden Package,een rampage,er is een bug, je hebt in het stadium 3verschillende missies,en er ligt een police bribe. Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is goed chaos-power, @ only_gino, ik bedoelde wat je alleen DAAR kan doen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Euhm(ik heb eigenlijk maar wat geraden maargoed) hoeveel voertuigen zitten er in het spel(helicopters,boten,motors alles) EN GEEN MODS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.