PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Zebra Cab? eindelijk het juiste antwoord stel je vraag maar Reageren
bigG Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Een makkelijke: Wie wordt er neergeschoten in de intro? Reageren
need my speed Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Harry en Lee. :'D Reageren
Mark B. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 De twee handlangers die met Tommy mee gaan voor de Deal?? Reageren
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 @need my speed, niet goed. @Mark .B, ik wil namen, en mischien kan je de volgende keer een link in de PB zetten? Reageren
.Maze. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ik weet zijn naam niet, maar de broer van Lance Reageren
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ik weet zijn naam niet, maar de broer van Lance Dat is goed maar ik wel echt zijn naam weten, met een beetje spurwerk kom je er wel achter. Reageren
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Victor (Vance) is helemaal goed, screen: http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...n&inhoud=PER_VV Reageren
.Maze. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Oke hier is de vraag: Op welke bank wil tommy een overval plegen en welke mensen helpen hem mee Reageren
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Phil, Hillary, Cam Jones, Ken Rosenberg, en natuurlijk Tommy Vercetty. De naam was spaans maar ik weet hem niet precies. Reageren
.Maze. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Namen zijn goed en nu nog de naam van de bank Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Phil, Hilary, Cam Jones, Ken Rosenberg en Tommy Vercetti. De bank heet 'El Banco Corrupto Grande.' Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Misschien ken rosenberg ook want die komt ook voor in het voorfilmpje? Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Phil, Hilary, Cam Jones, Ken Rosenberg en Tommy Vercetti. De bank heet 'El Banco Corrupto Grande.' NandroDavids heeft het goed. Jij bent! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.