bigG Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Een makkelijke als je hem weet: ''Welke auto heet in het echt Chrysler LaBaron '80''? Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Manana. schraal voertuig. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Manana. Als je even 2 posts boven je kijkt zie je dat ik dat ook al had gezegd. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Sorry hoor maar op een quiz wil ik altijd heel snel reageren dan hoef je het niet te zeggen hier dan zal Marty wel zeggen dat jij het goed hebt oh wat een ramp zeg. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 zeg, wordt er nog gepost hier? mischien moet iemand dan een pb naar Marty sturen. Reageren
bigG Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ja, ik kreeg om een vreemde reden geen email dat er iets nieuws gepost was De antwoorden zijn fout! Reageren
bigG Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 En we hebben een winnaar De manana was van 86 en was dus fout. Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 De manana was van 86 en was dus fout. Ja ik las het eerst ook verkeerd en dacht dat de Manana het goede antwoord was.. Wat is beschikbaar na het kopen van de Boatyard? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) de missie checkpoint charlie... en als je die gehaald hebt een pickup die tot de $2000 dollar gaat. lijkt me logisch dat ik nu win als ik het goed heb dan maar de volgende vraag (niet antwoorden op mijn vraag als ik het fout heb dan haal ik m weg vraag (strikvraag) : hoeveel verschillende vliegmachines zijn er? oene ps : haha wat en vraag Bewerkt: 19 september 2005 door oeneboy Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 vraag (strikvraag) : hoeveel verschillende vliegmachines zijn er?oene ps : haha wat en vraag Ligt eraan in welk opzicht. Vliegmobielen waar je zelf in kunt zitten. 1-Dodo. En je hebt ook een Bestuurbaar vliegtuigje. Als je die mee wilt tellen zitten er 2 in. Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 de missie checkpoint charlie... en als je die gehaald hebt een pickup die tot de $2000 dollar gaat. lijkt me logisch dat ik nu win als ik het goed heb dan maar de volgende vraag (niet antwoorden op mijn vraag als ik het fout heb dan haal ik m weg vraag (strikvraag) : hoeveel verschillende vliegmachines zijn er? oene ps : haha wat en vraag Zooooow heeej.. Jij hebt echt lef! Ten eerste je wacht niet af of het antwoord goed is.. Ten tweede je antwoord is niet goed!! @Mazzeltje, een beetje jammer dat je niet hebt gezien dat ik nog geeneens gepost heb of het antwoord goed of fout is Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 heb je het over die 2 boten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.