Baffie Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Leuke vraag, je hebt helikopters waar je zélf in kunt zitten, vb. = hunter Je hebt een heli waar je níét zelf in kunt zitten, vb. = Police Maverick die niet beweegt. Je hebt een watervliegtuig = skimmer Je hebt gewone vliegtuigen waar je niet in kunt zitten en wél vliegen = Dodo, Boeing 737 Je hebt bestuurbare helikopters = RC Goblin Je hebt een bestuurbaar vliegtuig = RC Baron Je hebt een waterhelikopter = Sea Sparrow Dit zijn ze allemaal, verder kan ik ze niet verdelen, het zijn er dus 7 Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Je bent vergeten dat er twee versies zijn van de RC helicopter; Namelijk de RC Goblin en de RC Raider. Daarnaast vraagt hij naar verschillende vliegmachines, niet naar verschillende soorten vliegmachines. Dan heb je dus: Maverick Police Maverick VCN Maverick Sparrow Sea Sparrow Hunter Skimmer RC Baron RC Raider RC Goblin Dus als echte voertuigen tel ik er 10. Denk niet dat je ook de 'onbemande' vliegmachines wilde, maar vooruit, we waren nu toch al bezig: 'Coastguard' Police Maverick 'SWAT' Police Maverick 'Boeing 737' 'Dodo' En dan kun je zelfs nog verder gaan met de solid vliegtuigen: 'Boeing 737' 'Shamal' Bedoelde je die ook, dan zijn het er 14, respectievelijk 16. Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Volgens mij is de vraag van Mark.B. nog niet beantwoord: * SQUALLO boot * JETMAX boot * savepoint * Checkpoint charlie missie Over de vliegmachientjes: Ik denk dat Lantyz ze wel ongeveer allemaal genoemd heeft, dus ik ga ze niet herhalen, maar er mist er volgens mij nog 1. Vliegt er niet ook een reclame zeppelin rond in Vice City ? Reageren
need my speed Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Die vliegt! Ik probeerde er is op te landen met jetack (trainer) en toen zakte ik er door heen, hij is dus solid (als je dat zo noemt). :'D Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Volgens mij is de vraag van Mark.B. nog niet beantwoord:* SQUALLO boot * JETMAX boot * savepoint * Checkpoint charlie missie Maar nu is hij wel goed beantwoord! Jij bent.. Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Maar nu is hij wel goed beantwoord! Jij bent.. ok. Hoeveel bruggen zijn er in vice city? Om discussies voor te zijn: - Alleen bruggen over water tellen - Brug met meerdere pijlers telt als 1 brug - Brug eindigd aan beide kanten op vaste grond (dus geen pier of zoiets) Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 13 en met die brug over de weg van leaf links 14 Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik heb de kaart er even bijgepakt, en tel er zeventien (Inclusief het kleine rode bruggetje bij de Junkyard en de voetgangersbruggen bij de vuurtoren). [...] maar er mist er volgens mij nog 1. Vliegt er niet ook een reclame zeppelin rond in Vice City ? En zelfs dan mist er nog eentje: Die rondvliegende stipjes die hoogvliegende lijnvliegtuigen voorstellen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) 16 (ik heb ook de bruggetjes op de golfclub, dat kleintje in Little Haiti en die twee bij de vuurtoren meegerekend) Bewerkt: 20 september 2005 door flying dutchman Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Lantyz heeft het goede antwoord. Er zijn 17 bruggen in Vice City (volgens de gegeven definitie) ----------------------------------- 1 De grote zuiderlijke brug 2-3 De twee bruggen van en naar starfish island 4-5 De twee bruggen van en naar het golf-eiland 6-7 De twee bruggen van en naar prawn eiland 8-9-10 De drie bruggetjhes die de golf-eilanden onderling verbinden 11-12-13-14 De vier bruggen over het kanaal dat door het eerste eiland loopt 15 het rode bruggetje in little haiti 16-17 De twee voetgangers bruggen bij de vuurtoren -------------------------------- Toen ik de vraag verzon was ik er van overtuigd dat het goede antwoord 20 moest zijn, maar drie van de bruggen die ik in gedachten had bleken helaas bij controle toch niet te voldoen: * De brug in het zwembad van het gebogen hotel tegenover de marina, naar de waterbar. Bij nader inzien was er geen opening onder, dus geen brug. * De twee bruggen in het zwembad van het grote hotel aan het strand vlakbij ocean beach policestation. Er staat in dat zwembad wel een beetje water, maar helaas net niet ver genoeg zodat het onder de bruggetjes licht Lantyz, aan jouw de eer... Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Nieuwe vraag: Waar maakt Colonel Cortez zich druk over, de laatste keer dat je van hem hoort? Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 mercedes (die vrouw geen auto he) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.