Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 over jou EN mercedes;Hij vraagt of je goed voor haar wilt zorgen Reageren
Baffie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Dat is als je gebeld wordt door hem, hij maakt zich zorgen over dat Mercedes advocaat zal worden, het is namelijk een schande voor de familie, enz. Daar maakt hij zich het meeste zorgen over. Hij vraagt ook een keer of je voor haar wilt zorgen, maar dit is de voorlaatste keer, namelijk in de afsluit-scène van All Hands On Deck! Bewerkt: 21 september 2005 door Baffie Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 hij maakt zich zorgen over dat Mercedes advocaat zal worden En dat is correct. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Oké, tijd geleden dat ik aan de beurt was. Hier de volgende vraag. Noem alle voertuigen op waar je een "speciale" missie mee kunt doen, zowel voertuig als missie. Reageren
Velaro Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 [1]Police+Rhino+BarracksOL+Enforcer+FBI Rancher+FBI Washington+Rhino=Vigilante missions[2]Cabie=Taxi missions [3] Pizza Boy=Pizza bezorger[4]Ambulance=Ambulancier [5]Firetruck=brandweer Zo,dat waren ze allemaal Als ze juist zijn stuur me een PM Reageren
bigG Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 [1]Police+Rhino+BarracksOL+Enforcer+FBI Rancher+FBI Washington+Rhino=Vigilante missions[2]Cabie+Taxi=Taxi missions [3] Pizza Boy=Pizza bezorger[4]Ambulance=Pharmancie nogwat[5]Firetruck=brandweer @gtafan1221, je was de taxi ook nog vergeten. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Jullie zijn er allebei nog een rijtje vergeten, er zijn er nog heel wat meer, hoor! Geef het aub ook duidelijk weer, dus ongeveer zo: Vigilante missie = Police,.... Taxi missie = Cabbie,... enz... Niet wat Giorgio bedoelt, alleen voertuigen waarbij je alleen dát voertuig kunt gebruiken voor díé missie, zoals taxi, vigilante enz. geen verhaallijnmissies. Je kunt de missie ook altijd doen (behalve de pizzabezorger, maar deze telt wél mee) Bewerkt: 22 september 2005 door Baffie Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hij bedoelt ook degende die je in missies gebruikt denk ik zoals in :Waste The Wife een Comet. Ok Baffie sorry ik had het even verkeerd begrepen dan Bewerkt: 22 september 2005 door Giorgo Reageren
bigG Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 [1]Police+Rhino+BarracksOL+Enforcer+FBI Rancher+FBI Washington+ FBI Cheetah+Rhino+Hunter=Vigilante missions[2]Cabie+Taxi=Taxi missions [3] Pizza Boy=Pizza bezorger[4]Ambulance=Pharmancie nogwat[5]Firetruck=brandweer Welk rijtje zijn we nog vergeten dan? BTW, ik heb de hunter en de FBI Cheetah erbij gezet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 TopFun-Busjes zijn jullie volgens mij vergeten. Daar moet je een RC Race mee houden. Politie-FBI Rancher/Washington-Rhino - Baracks -SWAT Truck - Hunter. Vigilante. Ambulance- Paramedic. FireTruck - Fireman. Pizaboy - Pizza bezorger Cabbie-Taxi- Zebra Taxi- Missie Taxi. Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 TopFun-Busjes zijn jullie volgens mij vergeten. Daar moet je een RC Race mee houden.Politie-FBI Rancher/Washington-Rhino - Baracks -SWAT Truck - Hunter. Vigilante. Ambulance- Paramedic. FireTruck - Fireman. Pizaboy - Pizza bezorger Cabbie-Taxi- Zebra Taxi- Missie Taxi. 's kijken wat ik er nog meer bij kan verzinnen: Checkpoint Charlie: Cuban Jetmax,Squallo chopper checkpoint races: sparrow cone crazy:Stallion PCJ playground: PCJ-600 Test-Track:Landstalker Trial by Dirt:Sanchez Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 TopFun-Busjes zijn jullie volgens mij vergeten. Daar moet je een RC Race mee houden.Politie-FBI Rancher/Washington-Rhino - Baracks -SWAT Truck - Hunter. Vigilante. Ambulance- Paramedic. FireTruck - Fireman. Pizaboy - Pizza bezorger Cabbie-Taxi- Zebra Taxi- Missie Taxi. 's kijken wat ik er nog meer bij kan verzinnen: Checkpoint Charlie: Cuban Jetmax,Squallo chopper checkpoint races: sparrow cone crazy:Stallion PCJ playground: PCJ-600 Test-Track:Landstalker Trial by Dirt:Sanchez en de killfrenzy dan? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 en de killfrenzy dan? eeeh, killfrenzy is alleen bij gta 2 hoor..... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 TopFun-Busjes zijn jullie volgens mij vergeten. Daar moet je een RC Race mee houden.Politie-FBI Rancher/Washington-Rhino - Baracks -SWAT Truck - Hunter. Vigilante. Ambulance- Paramedic. FireTruck - Fireman. Pizaboy - Pizza bezorger Cabbie-Taxi- Zebra Taxi- Missie Taxi. 's kijken wat ik er nog meer bij kan verzinnen: Checkpoint Charlie: Cuban Jetmax,Squallo chopper checkpoint races: sparrow cone crazy:Stallion PCJ playground: PCJ-600 Test-Track:Landstalker Trial by Dirt:Sanchez Om je nog even te verbeteren. (misschien krijg ik dan toch nog de beurt.) Er zijn 3 soorten Top-Fun missie's: -RC Baron -RC Raider -RC Bandit 4 chopper checkpoint races in de gebieden: -Vice -Little Haiti -Ocean Beach -Downtown Volgens mij hebben we nu echt alles gehad. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 TopFun-Busjes zijn jullie volgens mij vergeten. Daar moet je een RC Race mee houden.Politie-FBI Rancher/Washington-Rhino - Baracks -SWAT Truck - Hunter. Vigilante. Ambulance- Paramedic. FireTruck - Fireman. Pizaboy - Pizza bezorger Cabbie-Taxi- Zebra Taxi- Missie Taxi. 's kijken wat ik er nog meer bij kan verzinnen: Checkpoint Charlie: Cuban Jetmax,Squallo chopper checkpoint races: sparrow cone crazy:Stallion PCJ playground: PCJ-600 Test-Track:Landstalker Trial by Dirt:Sanchez Om je nog even te verbeteren. (misschien krijg ik dan toch nog de beurt.) Er zijn 3 soorten Top-Fun missie's: -RC Baron -RC Raider -RC Bandit 4 chopper checkpoint races in de gebieden: -Vice -Little Haiti -Ocean Beach -Downtown Volgens mij hebben we nu echt alles gehad. Dan voeg ik nog weer wat toe: Mr. Whoopee - Distribution Sanchez - Dirtring Hotring Racer - Hotring Hotring Racer - Bloodring Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.