Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha, hier zijn meerdere antwoorden op

1) Avery Carrington

2) Een één of andere stomme crimineel doodmaken die omdat Avery Carrington iets nodig heeft uit de weg geruimd moet worden

3) Zonder codes neem ik aan: Een auto naast het hek neerzetten en vervolgens op de auto en dan weer op/over het hek heen springen

Andere manier is: De taximissies allemaal halen, vervolgens met een taxi/cabbie/kaufman cab óver het hek heen springen. Op een manier (kijk in het trucjestopic), kan je ook al aan de andere kant van het eiland komen, een helikopter gebruiken is dus ook een mogelijkheid, of een boot en zo ernaartoe gaan.

4) Riot, andere missies zijn ook nog nodig voor 'Riot', maar daar wordt niet om gevraagd.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Allemaal goed, maar...De extra vraag, Nandro heeft nu 1 punt, als iemand anders deze vraag goed heeft heeft hij ook 1 punt, en dan komt de final question...

De vraag:

Waar zit / staat de man / vrouw?

Geplaatst:

de man staat op een houten gedoe, ik zou niet wete nhoe dat heet. ik denk dus niet dat ik deze vraag goed heb en ik post ok geen nieuwe maarja.

de man staat dus op een houten ding met allemaal kleedjes ofzo.

is dit goed :puh:?

Oene

Geplaatst: (bewerkt)

De man staat op een houten Driver Range, een inslag- oefenplek voor (beginnende)golfers..

@need my speed, waarom stel je meerdere vragen? Volgens mij is het de bedoeling dat je maar één vraag stelt..

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Uhm, er zijn nog 2 dingen die je kan doen hoor:

1) je kan met de missie wachten tot het tweede eiland en hyman condo kopen + helikopter en met die helikopter + wapens naar het golfterein vliegen.

2) (deze heb ik ontdekt en is heel handig (maar hij staat niet in de wl )) pak een motor (pcj-600) en rij vanaf die bouwplaats naar die kleine rotonde die doodloopt en rij dan tegen een schuin betonblok aan en je maakt een jump (als je snel genoeg gaat kom je op het golfterein)

Geplaatst:

Ja, zo kunnen we nog wel een poosje doorgaan, je kunt ook 80 of 100 hidden packages halen en dan met een Sea Sparrow/Hunter naar het golfterrein gaan, je laat de missie gewoon zitten tot Phnom Penh '86, dan pak je de heli en ga je er naartoe en loslaten dat machinegeweer. Een andere vraag stellen of iemand een beurt geven is denk ik niet zo verkeerd momenteel. Om zelf de beurt opnieuw te nemen vind ik niet erg leuk, dan kan je altijd aan beurt blijven, OK, die vent staat op dat houten gevaarte net te doen alsof hij balletjes aan het wegslaan is, bovenop in het midden. Wat mij betreft gewoon de beurt aan degene die de vraag (meervoud) als eerste volledig (wat is dat met deze vraag) heeft beantwoord.

Geplaatst:
Volgens mij niet, maar als je bewijs hebt...

1.Brass Knuckles

2.Chainsaw

3.Cleaver

4.Screw Driver

5.Golf Club

6.Hammer

7.Katana

8.Nightstick

9.Baseball Bat

10.Knife

11.Machete

12.Tear Gas

13.Grenades

14.Molotov

15.Bomb/Detonator

16.Colt 45

17.Python

18.Default Shotgun

19.Stubby Shotgun

20.Spas 12 Shotgun

21.Tec 9

22.Uzi

23.Ingram MAC 10

24.MP5

25.Ruger

26.Colt M4

27.Flame Thrower

28.M60

29.Rocket Launcher

30.Minigun

31.Sniper Rifle

32.PSG-1

Geplaatst:
1.Brass Knuckles

2.Chainsaw

3.Cleaver

4.Screw Driver

5.Golf Club

6.Hammer

7.Katana

8.Nightstick

9.Baseball Bat

10.Knife

11.Machete

12.Tear Gas

13.Grenades

14.Molotov

15.Bomb/Detonator

16.Colt 45

17.Python

18.Default Shotgun

19.Stubby Shotgun

20.Spas 12 Shotgun

21.Tec 9

22.Uzi

23.Ingram MAC 10

24.MP5

25.Ruger

26.Colt M4

27.Flame Thrower

28.M60

29.Rocket Launcher

30.Minigun

31.Sniper Rifle

32.PSG-1

hier moet de 33.fist ook nog bij.

en als het al moet...

34.tank cannon

35.hunter minigun

36.hunter rocketlauncher

37.predator cannon

38.seasparrow cannon

39.waterhose

40.rc baron bommetjes

ik denk niet dat die laatste meetellen dus of 33 of 40 :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...