bigG Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Kaufman Cab, springen Taxi, springen Zebra Cab, springen Hunter, raketten, M60 Sea Sparrow, M60, op water landen Brandweer, water spuiten Dodo, op water landen, varen Politie boot (Predator), Boat Gun Politie helikopter (niet die ene die je kan krijgen maar die ene waar in de politie je achtervolgd, Heli Gun Tank (Rhino), Rocketlauncher icevan zo'n geluidje. Ambulance sirene police cheata sirene fbi rancher sirene fbi wasinton sirene swat sirene cuban hermes die uitlaten. Bloodring banger:heeft ook een ander geluid. Hotring racer:ook. skimmer: op water landen police: sirene Dat was het volgens mij. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nog niet goed, de Hotring en Bloodring hebben niets bijzonders, alleen dat ze een ander motorgeluid hebben, maar dan kan je alle voertuigen wel als 'bijzonder' betitelen. Ik reken deze goed, de vraag was een beetje vaag geef ik toe, alleen de volgende miste ik nog telkens. Firetruck: sirene Cabbie: nitrojump De volgende hoefden er helemaal niet in: Skimmer : op water landen (is toch logisch bij een watervliegtuig :'D ) Sea Sparrow: op water landen (is toch logisch bij een waterheli :'D ) Deze twee hoefden ook niet geactiveerd te worden, evenals de uitlaten bij de Cuban Hermes. Police Maverick: Heli Gun, daar wordt gewoon mee geschoten door de mensen die erin zitten + dat je dit voertuig in die uitvoering zélf niet eens kan krijgen. Maar goed, volgende vraag voor marty Reageren
need my speed Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nog niet goed, de Hotring en Bloodring hebben niets bijzonders, alleen dat ze een ander motorgeluid hebben, maar dan kan je alle voertuigen wel als 'bijzonder' betitelen. Ik reken deze goed, de vraag was een beetje vaag geef ik toe, alleen de volgende miste ik nog telkens.Firetruck: sirene Cabbie: nitrojump De volgende hoefden er helemaal niet in: Skimmer : op water landen (is toch logisch bij een watervliegtuig :'D ) Sea Sparrow: op water landen (is toch logisch bij een waterheli :'D ) Deze twee hoefden ook niet geactiveerd te worden, evenals de uitlaten bij de Cuban Hermes. Police Maverick: Heli Gun, daar wordt gewoon mee geschoten door de mensen die erin zitten + dat je dit voertuig in die uitvoering zélf niet eens kan krijgen. Maar goed, volgende vraag voor marty Ik had zelfs alle 3 de taxi's opgenoemd, dat jij het een nitrojump noemt, ik noem het gewoon springen, bij de Brandweerwagen geef ik wel toe dat ik sirene niet had, maar wel dat hij water kon spuiten... :'D Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik weet niet of deze al gevraagd is: Om hoelaat begin je met spelen? Dus hoelaat kan je zelf rond lopen in de missie ''in te beginning''? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik weet niet of deze al gevraagd is:Om hoelaat begin je met spelen? Dus hoelaat kan je zelf rond lopen in de missie ''in te beginning''? Die heb je inderdaad al gevraagd, ik had het goede antwoord gegeven. Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 LOL, ik was het inderdaad net aan het lezen. Volgende vraag dan maar: Hoe heet het lettertype van vice city? Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Potvolpassie, ik zie net dat iemand anders hem ook al gevraagd heeft en toen had ik hem nog zelf goed ook. Naja jij bent. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 In welke 2 missies kun je een 'Spand Express Van' krijgen? Reageren
Baffie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 In de missie Riot door er één in je garage te zetten en dan kapot te schieten. In de missie Jury Fury, bij het lid in Ocean Beach zal er een Spand Express tegen de auto aanknallen van het jurylid. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Klopt helemaal, jij mag! Reageren
Baffie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 leuk. Mijn vraag: Noem alle voertuigen waar Tommy over de deur heen de auto in kan springen en vervolgens ook wegrijden! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Comet Stinger Stallion Banshee Bewerkt: 6 oktober 2005 door NandroDavids Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 -comet -stinger -stallion(niet zeker weet niet of of het dak bij vc er af kon) Reageren
Baffie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 -comet-stinger -stallion(niet zeker weet niet of of het dak bij vc er af kon) Klopt, alleen bij de 'dakloze' stallion, bij de banshee niet, in Vice City heeft deze auto geen open dak. Volgende vraag voor jou dan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.