Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ok, leuke vraag.

In VicePort heb je drie grote vrachtschepen.

Ergens 'in the middle of nowhere heb je nog een onderzeeër.

Dan kom je uit op 4.

Reken je de Marquis en de Rio ook mee als groot, dan kom je uit op 6. Maar ik ga uit van de vier die ik genoemd heb.

Geplaatst:
Ok, leuke vraag.

In VicePort heb je drie grote vrachtschepen.

Ergens 'in the middle of nowhere heb je nog een onderzeeër.

Dan kom je uit op 4.

Reken je de Marquis en de Rio ook mee als groot, dan kom je uit op 6. Maar ik ga uit van de vier die ik genoemd heb.

kom wel op vier uit zonder de Marquis en de Rio en de duikboot want op de zeebodem ligt nog een schip.

jij bent.

Geplaatst: (bewerkt)

hee er liggen 2 schepen op de zeebodem. (eentje in viceport en eentje ten noord-oosten van vicepoint). dan kom je dus uit op 5 grote schepen :Y

Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst:
hee er liggen 2 schepen op de zeebodem. (eentje in viceport en eentje ten noord-oosten van vicepoint). dan kom je dus uit op 5 grote schepen :Y

Sorry,maar de vraag is al 31 minuten af :t (de winnaar gaat een nieuwe stellen) ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De laatste missie van Mr.Black, de telefoonmissies... :'D

Moest de missie naam er bij of niet? Die is Loos Ends, maar dat was ik eerst vergeten, en NandroDavids heeft het eerst de missie naam gepost maar ik van wie je hem krijgt enzo dus... :?

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Sorry,maar de vraag is al 31 minuten af :t (de winnaar gaat een nieuwe stellen) ;)

ja dat snap ik maar mijn probleem was dat de vraag dus eigenlijk fout beantwoord was. omdat er 2 schepen op de zeebodem liggen. dan zjin er toch 5? (sorry dat ik off-topic ga, discussie hierover gesloten?)

Geplaatst:

ja dat snap ik maar mijn probleem was dat de vraag dus eigenlijk fout beantwoord was. omdat er 2 schepen op de zeebodem liggen. dan zjin er toch 5? (sorry dat ik off-topic ga, discussie hierover gesloten?)

ja maar ik had het over grote schepen en dat ene is zo'n grote en dat andere schip is een klein bootje.

-----------------------------

back on tropic.

Geplaatst:
Ik geloof dat Need my speed het goed had dus hij mag een nieuwe vraag stelle :'D

Volgens mij moet je maar gewoon wachten totdat Baffie zegt wie mag: Need my Speed of ik.

Geplaatst:

Het goede antwoord is nog niet eens gegeven, tijdens Loose Ends moet jij het pakketje naar de helipad op het vliegveld brengen, dat kán met een heli, maar dat wil nog niet zeggen dat hij er ook staat. Antwoorden zijn dus allemaal fout

Geplaatst:

Ik ga niet graag tegen de vragensteller in, maar volgens mij is de missie "loose ends" inderdaad de enige missie waarbij er op het heli-pad van het vliegveld een MAVERICK staat.

In de missie moet je iemand omleggen die je op het vliegveld contact ziet leggen met een vrouw. Deze persoon gaat na deze ontmoeting naar het heli-pad, waar de bewuste heli klaarstaat om met hem weg te vliegen. Als de man de heli bereikt, is de missie "FAILED".

Als je hem echter voordien omlegt, krijg je de opdracht om z'n koffertje naar de downtown ammunation te brengen. En daarbij kun je eventueel die maverick gebruiken.

Althans, zo staat het bij mij in het geheugen.. (en in het SCM-script :puh: )

Dus, baffie, verlos ons.... :?

Geplaatst:

Volgens mij is er ook een maverick bij de missie dat je heel veel mensen moet vermoorden bij de missie van mr. black bij de ice cream ding, daar boven op het dak moet je een pakketje naar het vliegveld brengen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...