NandroDavids Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Ik ga niet graag tegen de vragensteller in, maar volgens mij is de missie "loose ends" inderdaad de enige missie waarbij er op het heli-pad van het vliegveld een MAVERICK staat.In de missie moet je iemand omleggen die je op het vliegveld contact ziet leggen met een vrouw. Deze persoon gaat na deze ontmoeting naar het heli-pad, waar de bewuste heli klaarstaat om met hem weg te vliegen. Als de man de heli bereikt, is de missie "FAILED". Als je hem echter voordien omlegt, krijg je de opdracht om z'n koffertje naar de downtown ammunation te brengen. En daarbij kun je eventueel die maverick gebruiken. Althans, zo staat het bij mij in het geheugen.. (en in het SCM-script ) Dus, baffie, verlos ons.... Loose Ends is de missie achter de Cherry Popper Factory. Jij hebt het over de missie "Check-out at the check-in". @ Baffie: is "Check-out at the check-in" misschien het goede antwoord? Reageren
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 JA, als je in de missie Check out ath the Check in meteen als je de Terminal uit komt lopen het vliegveld opgaat, staat er op de helipad een maverick te wachten wat de missie een stuk vermakkelijkt. In de missie loose ends, moet je het pakketje van de gangsters oppakken en naar de helipad op het vliegveld brengen, dat kán met de maverick die er klaarstaat, maar kan bijvoorbeeld ook door er gewoon met een auto heen te rijden. Volgende vraag voor NandroDavids Reageren
bigG Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Sorry hoor maar volgens mij is patrickw nu, hij heeft alleen de name verkeerd maar hij heeft heel duidelijk de omschrijving beschreven: Ik ga niet graag tegen de vragensteller in, maar volgens mij is de missie "loose ends" inderdaad de enige missie waarbij er op het heli-pad van het vliegveld een MAVERICK staat.In de missie moet je iemand omleggen die je op het vliegveld contact ziet leggen met een vrouw. Deze persoon gaat na deze ontmoeting naar het heli-pad, waar de bewuste heli klaarstaat om met hem weg te vliegen. Als de man de heli bereikt, is de missie "FAILED". Als je hem echter voordien omlegt, krijg je de opdracht om z'n koffertje naar de downtown ammunation te brengen. En daarbij kun je eventueel die maverick gebruiken. Althans, zo staat het bij mij in het geheugen.. (en in het SCM-script ) Dus, baffie, verlos ons.... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Volgende vraag: Hoeveel sterren staan er in totaal op een Top Fun-busje? Reageren
bigG Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Volgende vraag:Hoeveel sterren staan er in totaal op een Top Fun-busje? 5 aan allebij de kanten dus 10? Bewerkt: 10 oktober 2005 door marty Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 3? Maar aan de andere kant ook 3 dus 6? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Maar aan de andere kant ook 3 dus 6? 6 was het antwoord dat ik zocht, jij mag! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) het is de missie check out at the check inn. kijk maar naar de post van Patricw, die noemde alleen de verkeerde missie. sorry het ging ff verkeerd. had niet de hele pagina gezien. sorry voor deze nutteloze post. Bewerkt: 10 oktober 2005 door flying dutchman Reageren
Juice Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 het is de missie check out at the check inn. kijk maar naar de post van Patricw, die noemde alleen de verkeerde missie. wisten we al Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Loose Ends is de missie achter de Cherry Popper Factory. Jij hebt het over de missie "Check-out at the check-in". @ Baffie: is "Check-out at the check-in" misschien het goede antwoord? Maar natuurlijk.. Ik had ook niet aan baffie moeten twijfelen Maar omdat twee mensen het foute antwoord gaven, wou ik in ieder geval even in de code kijken of ze niet toch gelijk hadden. In de code zag ik dat die MAVERICK er alleen staat in de door mij beschreven missie. De naam "loose ends" hoorde voor mijn gevoel bij deze missie (Misschien onder invloed van de antwoorden.) sorry baffie.. Sorry hoor maar volgens mij is patrickw nu, hij heeft alleen de name verkeerd maar hij heeft heel duidelijk de omschrijving beschreven: Mijn antwoord was fout, en ik doe sowieso niet voor de prijzen mee, als ik het antwoord uit de code haal.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Een makkelijke! Noem 1 groepje Gangsters die jou haten in GTA Vice City. Dus als ze jou zien, dan gaan ze op je schieten. Bewerkt: 10 oktober 2005 door Gangsta Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Dat ligt er maar net aan hoe ver je in het spel gevorderd bent. Haitians misschien? Edit: Marty was me voor: nog minder dan een seconde!!! Bewerkt: 10 oktober 2005 door NandroDavids Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 haitians Marty, aan jou de eer! Reageren
bigG Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Potvolpassie moet ik weer een vraag gaan bedenken, ok een makkelijke: waar vind je een levens en armor pickup slechts 15 meter van elkaar vandaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.