San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 oh sorry, ik zal volgende keer beter opletten Reageren
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Tsja, als je bulletproof en fireproof enzo niet mee rekent:-FBI Washington (maar die staat geloof ik wel ergens geparkeerd) -Romero (die lijkenwagen) Die klopt helemaal niet, je ziet hem ten eerste te nimmer en te nooit in een missie, hij staat achter de pizza tent in Downtown, je ziet hem dus net zo vaak als je wilt. De Romero's Hearse zie je alleen maar in de missie Two Bit Hit, maar daar staan er twee van, dus zie je hem ook vaker dan één keer. Ze kloppen dus allebei niet. Als je op kleuren ga letten kom je tot heel wat meer voertuigen: Crème Stretch Zwarte Voodoo Zwarte Sentinel Zwarte Pony Zwarte Admiral Witte PCJ-600 Zwarte Bobcat En ga nog maar een poosje door. En trouwens, élk voertuig kun je vaker tegenkomen als je hem in je garage zet, maar zelfs dát heb ik niet meegerekend. Als je het net zo doe als bij de FBI Washington, kom je de Stretch ook maar één keer tegen, alleen in Martha's Mug Shot, je ziet hem wel vaker in scène's, maar je kunt hem alleen maar zien rijden in die missie. Wat te bedenken van de Hunter, die kom je alleen maar tegen in de missie All Hands On Deck, verder nooit. Hij staat dan nadat je iets gedaan hebt wel op twee plekken, maar dat moet je niet meerekenen. Zo kun je nog wel een poosje doorgaan, wat te bedenken van de Pizza Boy, zie je alleen maar in de eerste telefoonmissie, de sparrow, alleen in G-spotlight, en ga zo maar door. Zo kun je praktisch alle voertuigen wel benoemen, ook de RC Goblin en RC Baron met bommen zie je maar één keer. Kan je anders zeggen wat je precies bedoelt? Ik snap hem niet helemaal. Was trouwens gericht aan de vraagsteller, niet aan jou Need My Speed! Bewerkt: 17 oktober 2005 door Baffie Reageren
Svenie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 oke bedankt baffie voor je schitterende uitleg en het is correct ook dus het is jouw beurt Reageren
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het antwoord was dus: Geen één voertuig? Leuk Oké, mijn vraag: Noem alle personages die in Vice City voorkomen, en ook een positie hebben in GTA San Andreas, GTA3 of Liberty City Stories (voor zover mogelijk). Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Lance Vance Candy Suxxx Ricardo Diaz Ken Rosenberg Kent Paul Donald Love Avery Carrington Gonzalez Colonel Cortez Mercedes Love Fist BJ Smith Mitch Baker Sonny Forelli Jethro Dwayne Phil Cassidy Hilary King Cam Jones (of zoiets) Umberto Robina Auntie Poulet Bewerkt: 17 oktober 2005 door General Lee Reageren
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Fout, jij noemt alle personages uit Vice City, meer niet. Ik wil de personages zien die in Vice City als mensen te zien zijn, en ook in GTA3/San Andreas, dus niet Lance Vance omdat hij op de verpakking staat van een doosje in Zero's Shop. Antwoord is dus fout! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 oh, bedoel je dat zo nou mijn nieuwe lijstje dan: Ken Rosenberg Kent Paul Donald Love Candy Suxxx (omdat ze ook een personage op de radio is) Jethro Dwayne Reageren
Baffie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) oh, bedoel je dat zonou mijn nieuwe lijstje dan: Ken Rosenberg Kent Paul Donald Love Candy Suxxx (omdat ze ook een personage op de radio is) Jethro Dwayne Nee, ik snap niet wat voor positie Jethro en Dwayne hebben, ik heb GTA3, VIce city en SA alledrie uitgespeeld, en ik heb die Jethro en Dwayne in GTA3 en VC niet gezien. Candy Suxxx speelt níét in GTA3 of SA, al is ze op de radio, dan maakt dat nog geen verschil. Zet a.u.b. de positie van de persoon erbij. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Baffie Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 jethro en dwayne spelen wel mee, want ze werken bij cj in de garage. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Kent Paul (SA & VC) Ken Rosenberg (SA & VC) Donald Love (GTA III, VC, LCS) Avery Carrington (VC, LCS) Toni Cipriani (GTA III, LCS) Asuka Kasen (GTA III, LCS) Kenji Kasen (GTA III, LCS) Salvatore Leone (GTA III, LCS) Miguel (GTA III, LCS) Catalina (GTA III, SA, LCS) Ray Machowski (GTA III, LCS) Phil Cassidy (GTA III, VC) Bewerkt: 18 oktober 2005 door NandroDavids Reageren
need my speed Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kent Paul (SA & VC) Ken Rosenberg (SA & VC) Donald Love (GTA III, VC, LCS) Avery Carrington (VC, LCS) Toni Cipriani (GTA III, LCS) Asuka Kasen (GTA III, LCS) Kenji Kasen (GTA III, LCS) Salvatore Leone (GTA III, LCS) Miguel (GTA III, LCS) Catalina (GTA III, SA, LCS) Ray Machowski (GTA III, LCS) Phil Cassidy (GTA III, VC) Jethro (SA, VC) Dwayne (SA, VC) Reageren
Baffie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Fout, allemaal, de vraag was: Noem personages die in VC zitten, en ook nog in een andere, dus niet mensen die in III en SA zitten, kan iemand trouwens vertellen wanneer die Jethro en Dwayne voorkomen in VC? Maar de antwoorden zijn nog steeds fout hoor! Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 jethro en dwayne zitten in die boot als je de boatyard koopt Reageren
need my speed Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kent Paul (SA & VC) Ken Rosenberg (SA & VC) Donald Love (GTA III, VC, LCS) Avery Carrington (VC, LCS) Toni Cipriani (GTA III, LCS) Asuka Kasen (GTA III, LCS) Kenji Kasen (GTA III, LCS) Salvatore Leone (GTA III, LCS) Miguel (GTA III, LCS) Catalina (GTA III, SA, LCS) Ray Machowski (GTA III, LCS) Phil Cassidy (GTA III, VC) Jethro (SA, VC) Dwayne (SA, VC) Tommy Vercetti (SA, VC) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kent Paul (SA & VC) Ken Rosenberg (SA & VC) Donald Love (GTA III, VC, LCS) Avery Carrington (VC, LCS) Phil Cassidy (GTA III, VC) Jethro (SA, VC) Dwayne (SA, VC) Tommy Vercetti (SA, VC) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.