MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Uit welke film is Apartement 3C nagemaakt? Scarface Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Mag ik? oke uhhmmm.... wat is er s'nachts te zien bij het Chariot Hotel Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Mag ik?oke uhhmmm.... wat is er s'nachts te zien bij het Chariot Hotel Lichtjes in de vorm van een penis, tussen 22:00 en 1:00! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Welke uit dit rijtje komt niet voor in Vice City? - Avery Carrington - Steve Scott - Candy Suxxx - Tommy Vercetti - Colonel Cortez - Donald Love - Lance Vance - Aunt Poulet Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Steve Scott? Steve Scott is een film reggiseur bij The Film Studios, en die zit dus gewoon in Vice City... Fout! Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Dat is toch Cam Jones die filmregisseur? ze komen trouwens allemaal in VC voor EDIT: o nee het is wel Steve Scott in plaats van Cam Jones.. maar ze komen toch allemaal voor in VC Bewerkt: 21 oktober 2005 door Juice Reageren
need my speed Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Aunt Poulet, want het is Auntie Poulet (ofzo iets), en anders komen ze inderdaad allemaal in VC voor, ook Donald Love, dat is degene die in de laatste missie van Avery Carrington bij hem zit. :'D Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Aunt Poulet, want het is Auntie Poulet (ofzo iets), en anders komen ze inderdaad allemaal in VC voor, ook Donald Love, dat is degene die in de laatste missie van Avery Carrington bij hem zit. :'D ik denk dat hij hetzelfde bedoelt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Donald Love Zoals need my speed al zei: die komt wèl voor in VC, hij zit namelijk bij een bepaalde opdracht bij Avery Carrington in de auto. Edit: Volgens mij komen ze inderdaad allemaal wèl voor in VC. @ hieronder: dat denk ik niet, want anders zouden Candy Suxxx en Tommy Vercetti er ook nog bij moeten. Bewerkt: 21 oktober 2005 door NandroDavids Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ja, maar ik denk dat ie bedoelt voor wie je geen missies doet. Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ze komen gewoon allemaal voor in VC Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. Juice, Cam Jones is de kluiskraker... 2. Inderdaad ze komen allemaal voor... :$ 3. Ik doelde op de missiegevers... 4. Donald Love was het antwoord... General Lee mag de vraag stellen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.