Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dan zouden Tommy Vercetti en Candy Suxxx er toch ook nog bij moeten? Beetje rare vraag, maar ok, ik wacht wel op de volgende vraag.

Geplaatst:
1. Juice, Cam Jones is de kluiskraker...

2. Inderdaad ze komen allemaal voor... :$

3. Ik doelde op de missiegevers...

4. Donald Love was het antwoord... :bonk:

General Lee mag de vraag stellen... :schater:

Dit is natuurlijk gelul, want wanneer geeft Candy Suxxx je een missie?

Die komt alleen maar voor in missies van anderen (Ken Rosenberg, Steve Scott)

Het is gewoon precies zoiemand als Donald Love, ze staat erbij in scène's, meer niet. Beetje stomme vraag, deze klopt niet.

Die vraag over de koerier kan netzogoed Mall Shootout zijn, dat is ook een (franse) koerier, en je moet een koffertje van hem afpakken waar chips in zitten, in Hit the courier zijn het printplaten, maar dat maakt niet uit.

Antwoord op deze vraag:

Ricco is een Cubaanse kapitein als je het zo kunt omschrijven, hij is een cubaan met een naam die je in de missies van Umberto Robina regelmatig tegenkomt, in de missie Naval Engagement is het duidelijk dat hij doodgaat, maar in een latere missie kom je hem wel weer tegen.

Misschien stom als ik het zeg, maar kijk je vraag wel eerst goed na voordat je hem stelt, kijk of er alternatieve antwoorden zijn, en als je ze vantevoren nog niet bedacht heb hoef je ze niet meteen fout te rekenen als een ander ze zegt.

Geplaatst:

ik geef hetzelfde antwoord als Baffie, maar Ricco gaat wel degelijk dood en komt niet terug. Degene die terug komt is Pepe, de zoon van Umberto Robina.

Geplaatst:

Onze Vliegende Hollander kan dat wel zeggen, maar helaas ging het er over wie Ricco was en niet wat er met hem gebeurde dus Baffie mag, en inderdaad, ik zat ook al met vraagtekens in m'n hoofd over die 2 vragen... :'D

Geplaatst:
ik geef hetzelfde antwoord als Baffie, maar Ricco gaat wel degelijk dood en komt niet terug. Degene die terug komt is Pepe, de zoon van Umberto Robina.

Dat dacht ik eerst ook, maar op het moment dat je in een Voodoo stapt staat er onderaan het scherm: Go and meet up with Rico and the others, dat je het maar even weet.

Vraag: Noem alle gebieden in Vice City

Geplaatst:

Little Haiti

DownTown

Little Havana

Escobar International

Ocean Drive

StarFish Island

Prawn Island

Vice Port

Vice Point

Bedoel je dat?

Geplaatst:

Little Haiti

DownTown

Little Havana

Escobar International

Ocean Drive

StarFish Island

Prawn Island

Vice Port

Vice Point

Ocean Beach

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...