need my speed Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ja, leg het dan beter uit...Nou ja, ik ben sportief, General Lee mag! :'D Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dan zouden Tommy Vercetti en Candy Suxxx er toch ook nog bij moeten? Beetje rare vraag, maar ok, ik wacht wel op de volgende vraag. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hoe heet de missie waarin je een koffertje van een koerier moest afpakken? Reageren
The Italian Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ''hit the courier'' Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Yep, jij bent. Reageren
The Italian Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 hoe heet de missie waarmee je samen met lance de tarbrush cafe moet opblazen Reageren
The Italian Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Cop Land! :'D jij bent Reageren
need my speed Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Right...Wie is Ricco? Reageren
Baffie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 1. Juice, Cam Jones is de kluiskraker...2. Inderdaad ze komen allemaal voor... :$ 3. Ik doelde op de missiegevers... 4. Donald Love was het antwoord... General Lee mag de vraag stellen... Dit is natuurlijk gelul, want wanneer geeft Candy Suxxx je een missie? Die komt alleen maar voor in missies van anderen (Ken Rosenberg, Steve Scott) Het is gewoon precies zoiemand als Donald Love, ze staat erbij in scène's, meer niet. Beetje stomme vraag, deze klopt niet. ____________________________________________________________________ Die vraag over de koerier kan netzogoed Mall Shootout zijn, dat is ook een (franse) koerier, en je moet een koffertje van hem afpakken waar chips in zitten, in Hit the courier zijn het printplaten, maar dat maakt niet uit. ___________ Antwoord op deze vraag: Ricco is een Cubaanse kapitein als je het zo kunt omschrijven, hij is een cubaan met een naam die je in de missies van Umberto Robina regelmatig tegenkomt, in de missie Naval Engagement is het duidelijk dat hij doodgaat, maar in een latere missie kom je hem wel weer tegen. ___________________________________________________ Misschien stom als ik het zeg, maar kijk je vraag wel eerst goed na voordat je hem stelt, kijk of er alternatieve antwoorden zijn, en als je ze vantevoren nog niet bedacht heb hoef je ze niet meteen fout te rekenen als een ander ze zegt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ik geef hetzelfde antwoord als Baffie, maar Ricco gaat wel degelijk dood en komt niet terug. Degene die terug komt is Pepe, de zoon van Umberto Robina. Reageren
need my speed Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Onze Vliegende Hollander kan dat wel zeggen, maar helaas ging het er over wie Ricco was en niet wat er met hem gebeurde dus Baffie mag, en inderdaad, ik zat ook al met vraagtekens in m'n hoofd over die 2 vragen... :'D Reageren
Baffie Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik geef hetzelfde antwoord als Baffie, maar Ricco gaat wel degelijk dood en komt niet terug. Degene die terug komt is Pepe, de zoon van Umberto Robina. Dat dacht ik eerst ook, maar op het moment dat je in een Voodoo stapt staat er onderaan het scherm: Go and meet up with Rico and the others, dat je het maar even weet. Vraag: Noem alle gebieden in Vice City Reageren
Juice Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Little Haiti DownTown Little Havana Escobar International Ocean Drive StarFish Island Prawn Island Vice Port Vice Point Bedoel je dat? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Little Haiti DownTown Little Havana Escobar International Ocean Drive StarFish Island Prawn Island Vice Port Vice Point Ocean Beach Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.